The news is by your side.

Advertisement

لارڈز ٹیسٹ کی فتح کا سہرا اظہر محمود کو جاتا ہے، محمد عامر

لیڈز: قومی کرکٹ ٹیم کے فاسٹ باؤلر محمد عامر کا کہنا ہے کہ انگلینڈ کے ہوم گراؤنڈ پر میچ جیتنا اعزاز کی بات ہے، فتح میں باؤلنگ کا کمال بھی رہا جس کا مکمل کریڈیٹ اظہر محمود کو جاتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق لارڈز میں مہمان ٹیم کو چاروں خانے چت کرنے کے بعد قومی کرکٹ ٹیم انگلینڈ کے خلاف لیڈز میں دوسرے ٹیسٹ میچ کی پریکٹس میں مصروف ہے، سرفراز الیون کی خواہش ہے کہ اگلے میچ میں بھی شاندار کارکردگی کا مظاہرہ دکھا کر تاریخی فتح سرانجام دے۔

ٹریننگ سیشن کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے محمد عامر کا کہنا تھا کہ انگلینڈ ٹیسٹ کرکٹ کی بہترین ٹیم ہے، اس لیے انہیں اُن کے ہوم گراؤنڈ پر شکست دینا ہمارے لیے بہت بڑا اعزاز ہے۔

محمد عامر کا کہنا تھا کہ ٹیم کی اچھی بولنگ کاکریڈٹ اظہرمحمودکوجاتاہے، انہوں نے جو طریقے بتائے اُن سے بہت فائدہ ہوا، نوجوان باؤلر محمدعباس،فہیم اشرف،حسن علی اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کررہے ہیں۔

مزید پڑھیں: لارڈز ٹیسٹ : پاکستان کی نو وکٹوں سے شاندار فتح، انگلینڈ کو شرمناک شکست

فاسٹ باؤلر کا کہنا تھا کہ ٹیسٹ کرکٹ میں بیٹنگ لائن ٹھیک کرنےکے لیے بھی اظہرمحمودکیساتھ مل کر  کام کیا انہوں نے تمام بیٹسمینوں کو پراعتماد انداز میں بیٹنگ کرنے کا مشورہ دیا اور بتایا کہ دباؤ کی صورتحال سے کیسے باہر آیا جاسکتا ہے۔

اُن کا کہنا تھا کہ لارڈز ٹیسٹ جیتنے کے بعد ریلیکس نہیں ہوں گے کیونکہ ہیڈنگلے اسٹیڈیم ایک نئی جگہ ہے جہاں بہتر کارکردگی دکھانےکی ضرورت پیش آئے گی۔

فاسٹ باؤلر کا کہنا تھا کہ ٹیم فتح حاصل کرے تو ڈریسنگ روم کا ماحول خود بہ خود اچھا ہوتا ہے مگر ٹیم مینجمنٹ خاص طور پر جونیئر کھلاڑیوں کو اچھا ماحول فراہم کرنے کی کوششوں میں مصروف ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ’بیٹا میرے لیے خوش قسمتی کا باعث ہے‘

محمد عامر کا مزید کہنا تھاکہ انگلینڈ کی ٹیم کا شمار دنیا کی بہترین اور خطرناک ٹیموں میں ہوتا ہے اور اُسے ہوم گراؤنڈ کا بھی فائدہ ہے اس لیے ہم بھی بھرپور محنت کررہے ہیں، بطور پروفیشنل ہر طرح کی صورتحال کے لیے میں خود بھی تیار رہتا ہوں تاکہ نئے کھلاڑیوں کے حوصلے بلند ہوں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں