site
stats
سندھ

پسند کی شادی کرنیوالی خاتون پرسسرالیوں کا تشدد، انصاف کی اپیل

کراچی: پسند کی شادی کرنیوالی خاتون سسرالیوں کے ظلم کی داستان لے کر کراچی آگئی، سسرالیوں بالخصوص شوہر اور نجی ٹی وی چینل کے رپورٹر دیور نے تشدد کے بعد گھر سے نکال دیا، متاثرہ خاتون مدد کیلئے اے آر وائی نیوز کے دفتر پہنچ گئی۔

تفصیلات کے مطابق راولپنڈی کی رہائشی خیرالنساء نے سانگھڑ کے بااثر شخص سے فیس بک پر دوستی کی، یہ دوستی بعد میں محبت میں بدل گئی اور عہد وپیماں کے بعد دونوں نے عدالت جا کر شادی کرلی۔

اے آر وائی نیوز کے دفتر پہنچ کر نمائندہ عبدالحسیب سے گفتگو کرتے ہوئے مذکورہ خاتون نے بتایا کہ ان کی پسند کی شادی پر دونوں خاندان ناخوش تھے۔

چند دن اچھے گزرے پھر شوہر نے بھی آنکھیں پھیرلیں، تشدد کی شکار خاتون نے کہا کہ جہیز نہ لانے پر سسرالیوں نے ظلم کی انتہا کردی، شادی کے بعد مبینہ طور پر شوہر اوراس کے صحافی دیور اور سسرالیوں نے شدید تشدد کرکے گھر سے نکال دیا۔

خاتون کا کہنا تھا کہ سسرالیوں کے بااثر ہونے کی وجہ سے پولیس مقدمہ واپس لینے کیلئے دباؤ ڈال رہی ہے، مظلوم خاتون نے انصاف کے حصول کیلئے اےآر وائی نیوز کے توسط سے وزیراعلیٰ سندھ، وزیر داخلہ اور آئی جی سندھ سے انصاف فراہم کرنے کی اپیل کی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top