The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں گذشتہ 3 ماہ کے دوران آج سب سے کم کورونا کیسز رپورٹ

اسلام آباد : پاکستان میں گذشتہ 3 ماہ کے دوران آج سب سے کم کورونا کیسز رپورٹ ہوئے ، 24گھنٹے میں ملک میں 936 کیسز رپورٹ ہوئے، جو 86 فیصد کم ہیں۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی ڈاکٹر ظفر مرزا نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ 14جون کو ملک بھرمیں ریکارڈ6825 کورونا کیسز رپورٹ ہوئے، 24گھنٹے میں ملک میں936کیسزرپورٹ ہوئے، جو86فیصدکم ہیں، آخری بار3ماہ پہلے اتنی کم تعداد میں کیسزرپورٹ ہوئے تھے۔

گذشتہ روز ڈاکٹر ظفر مرزا کا کہنا تھا کہ الحمدللہ آج پاکستان میں گزشتہ تین ماہ کے دوران کوویڈ۔19 سے سب سے کم اموات ریکارڈ ہوئیں ، کورونا سے اموات میں 87 فیصد کمی آئی ہے لیکن اب بھی کسی لاپرواہی کی کوئی گنجائش نہیں ہے۔

یاد رہے کورونا وائرس کے خلاف موثر حکومتی اقدامات سے کورونا کیسز اور شرح اموات میں بتدریج کمی ریکارڈ کی جارہی ہے ، چوبیس گھنٹے کے دوران موذی وائرس سے تیئس افراد لقمہ اجل بنے، جس کے بعد ملک بھرمیں اموات کی کل تعداد پانچ ہزارآٹھ سوپینسٹھ ہوگئی۔

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹرکے مطابق چوبیس گھنٹے کے دوران نوسوچھتیس نئے مریضوں کی تشخیص ہوئی جبکہ کورونا سے متاثر 2 لاکھ 42 ہزار436 افراد صحت یاب ہوچکے ہیں۔

خیال رہے وزیراعظم عمران خان نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ پاکستان میں کرونا کا دباؤ بہت کم ہوچکا ہے،3 دن میں پاکستان میں کرونا سے کم اموات ہوئیں،پاکستان ان چندممالک میں سے ہے جہاں وبا پر قابو پایا جا رہا ہے۔

انہوں نے خبردار کیا تھا کہ عیدالاضحیٰ اور محرم الحرام میں احتیاط نہ کی گئی تو بڑا نقصان ہوگا، کامیابی سے عید اور محرم گزرگئے تو پھر ہم نے ریسٹورنٹس کھولنے ہیں، صورتحال بہتر رہی تو اسکول وکالجز بھی ایس او پیز کے تحت کھولیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں