site
stats
سندھ

لیاری سے اسلحے کا بڑا ذخیرہ برآمد، گیارہ ملزمان گرفتار

کراچی : رینجرز نے لیاری سے اسلحے کا بڑا ذخیرہ برآمد کرلیا، مختلف علاقوں میں کارروائیاں کرکے گیارہ ملزمان کو گرفتار کرلیا۔ منگھو پیر کے قریب سے دو افراد کی لاشیں ملی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق رینجرز نے امن کے دشمنوں کے عزائم خاک میں ملادئیے۔ رینجرز اہلکاروں نے کراچی کے علاقے لیاری سے اسلحے کا بڑا ذخیرہ برآمد کرلیا۔

اسلحہ لیاری میں خالی پلاٹ میں چھپایا گیا تھا، کھدائی کرکےتین تیس بور ماؤزر،تین پسٹلز، نائن ایم ایم ، بتیس بور ریوالور دیگر اسحلہ ،میگزین اور مختلف اقسام کے راؤنڈز برآمد کیے گئے ہیں۔

ترجمان رینجرز کا کہنا ہے کہ اسلحہ عزیر بلوچ گروپ کے دہشت گردوں نے چھپایا تھا، اسلحہ شہر میں ٹارگٹ کلنگ اور دہشت گردی میں استعمال کیا جانا تھا۔

علاوہازیں رینجرز نے مختلف علاقوں میں کارروائیوں کے دوران گیارہ ملزمان گرفتار کرلیے، ترجمان رینجرز کے مطابق تیموریہ اور فریئر سے ایم کیوایم لندن عسکری ونگ تین کارندے پکڑے گئے۔

ملزمان میں لیاری گینگ وار کے کارندے اور بھتہ خورشامل ہیں۔ منگھو پیر حمزہ یونیورسٹی کے قریب سے دو افراد کی تشدد زدہ لاشیں ملی ہیں، لاشیں قبضے میں لے کر پولیس نے تفتیش شروع کردی ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top