لیاری میں رینجرز کی کارروائی‘گینگ وار کمانڈر بابا لاڈلا ہلاک baba ladla
The news is by your side.

Advertisement

لیاری: رینجرز کی کارروائی میں‌ گینگ وار کمانڈر بابا لاڈلا ہلاک

کراچی : کراچی کےعلاقےلیاری میں رینجرز کی کارروائی کےدوران گینگ وار کامطلوب کمانڈر نورمحمد عرف بابا لاڈلا 2ساتھیوں سمیت ہلاک ہوگیا۔

تفصیلات کےمطابق رینجرز نے خفیہ اطلاع پر لیاری کے علاقے پھول پتی لین میں چھاپہ ماراتوگینگ وار سے تعلق رکھنے والےملزمان نے اہلکاروں پر فائرنگ کردی۔

فائرنگ کے تبادلے میں ایک رینجرز اہلکار زخمی ہوگیا،رینجرز کی جوابی فائرنگ میں تین گینگ وار ملزمان ہلاک ہوئے۔بابالاڈلہ لیاری گینگ وار کا اہم کردار تھا اور74سے زائدا وارداتوں میں مطلوب تھا۔

ترجمان سندھ رینجرز کےمطابق لیاری کے علاقے پھول پتی لین میں گینگ وارکمانڈربابالاڈلا2ساتھیوں سمیت ماراگیا،دیگرہلاک ملزمان میں سکندرسکواورمحمدیاسین عرف ماماشامل ہیں۔

رینجرزنےبابالاڈلاسےمتاثرہوکرجرائم میں ملوث نوجوانوں کےلیےپیغام میں کہا ہےکہ بابالاڈلاکی ہلاکت ایسےعناصرکےلیےایک مثال ہے۔

رینجرزسندھ کےترجمان کا کہناہےکہ جرائم میں ملوث افرادقانون کی گرفت سےنہیں نکل سکتے،رینجرزایسےعناصرکےخلاف سخت اورفوری کارروائی جاری رکھےگی۔

خیال رہے کہ نورمحمد عرف بابا لاڈلہ کے سر کی قیمت 25لاکھ روپے مقررتھی اور وہ کراچی آپریشن کے آغاز سےمفرورتھا۔ماضی میں بابا لاڈلہ کی گرفتاری اور پولیس مقابلے میں ہلاکت کی اطلاعات سامنے آتی رہی ہیں۔

یاد رہے کہ بابا لاڈلہ کے خلاف لیاری کے مختلف تھانوں میں قتل، اقدام قتل اور بھتہ خوری سمیت دیگر سنگین نوعیت کے مقدمات درج ہیں۔

واضح رہےکہ گذشتہ سال 7 اگست کو بھی لیاری گینگ وار کے اہم کمانڈر بابا لاڈلا کے پاک ایران سرحدی علاقے میں ہلاک ہونے کی اطلاع آئی تھی تاہم بلوچستان کی صوبائی حکومت نے واقعے کی تصدیق نہیں کی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں