The news is by your side.

Advertisement

سانحہ مچھ: افغان حکومت کی 7 میتوں کی بطور افغان شہری شناخت، ناموں کی فہرست جاری

کوئٹہ : افغان حکومت نے سانحہ مچھ میں جاں بحق ہونے والے 7 افراد کی بطور افغان شہری شناخت کرتے ہوئے ناموں کی فہرست بھی جاری کردی۔

تفصیلات کے مطابق افغان حکومت نے سانحہ مچھ میں جاں بحق 11میں سے 7 افغان باشندوں کی فہرست جاری کردی ہے ، جاں بحق افغان باشندوں کی فہرست افغان قونصل جنرل نے جاری کی۔

مچھ واقعےمیں جاں بحق افغان شہریوں میں چمن علی،عزیز، نسیم ، عبداللہ ،شیرمحمد،حسن جان ، انور علی شام شامل ہیں۔

دوسری جانب ترجمان بلوچستان حکومت لیاقت شاہوانی کی جانب سے بیان میں کہا گیا ہے کہ سانحہ مچھ میں افغان حکومت کی7میتوں کی بطور افغان شہری شناخت کردی۔

لیاقت شاہوانی کا کہنا تھا کہ افغان حکومت نے حکومت پاکستان سے 3میتوں کو ان کے حوالے کرنے کی درخواست کی ہے، 3میتوں کےلواحقین نےافغانستان میں افغان حکومت کو درخواست دی، بلوچستان حکومت صورتحال کا جائزہ لےرہی ہے، بلوچستان حکومت اپنی مینڈیٹ کےتحت کردارادا کرے گی۔

یاد رہے افغان قونصلرجنرل نے وزارت خارجہ کوخط لکھا تھا، جس میں کہا گیا تھا کہ مچھ دہشت گردحملےمیں جاں بحق ہونےوالوں میں سے7اافغانی تھے، جاں بحق 3 افراد کے لواحقین نے میتیں افغانستان بھیجنے کی درخواست کی ہے۔

واضح رہے بلوچستان کے علاقے مچھ نامعلوم دہشت گردوں نے ڈیرے میں سوئے 11 کان کنوں کو پہلے یرغمال بنایا، پھر ان کے ہاتھ پاؤں باندھ کر قتل کردیا تھا، جاں بحق کان کنوں کا تعلق کوئٹہ سے تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں