The news is by your side.

Advertisement

فرانسیسی صدر ایمانوئل میکرون کی مقبولیت میں اضافہ

پیرس : فرانسیسی صدر ایمانوئل میکرون کی مقبولیت میں اضافہ ہوا اور مقبولیت کی درجہ بندی ایک ماہ قبل کی نسبت تین فیصد اضافے سے 37 فیصد تک پہنچ گئی ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق شائع ہونے والے ایک فرانسیسی پولسٹر کے تازہ ترین نتائج میں میکرون کے وزیراعظم ایڈورڈ فلپ کی حمایت میں 80 فیصد اضافہ دیکھا گیا جس کی حمایت 41 فیصد ہے۔

جولائی 2018 کے بعد یہ پہلا موقع ہے جب فرانسیسی صدر نے نارنگی، ریڈیو اسٹیشن آر ٹی ایل اور مالیاتی اخبار کے لئے بی وی اے سروے کے مطابق 35 فیصد سے زیادہ کا اسکور حاصل کیا ۔

اس کے علاوہ اس سروے میں دیکھا گیا کہ سوشلسٹ پارٹی کے 42 فیصد حامی میکرون کی حمایت کر رہے ہیں، جو 14 پوائنٹس کے اضافے کی نمائندگی کرتے ہیں اور یہ ایمانوئل میکرون کے لئے خوشخبری ہے۔

واضح رہے کہ خاص طور پر ناراض ہونے کے ناطے، مثبت طور پر اینٹی میکرون ییلو ویسٹس نے رواں ہفتے کے آخر میں مضبوط بازو کی کارروائی کا وعدہ کیا ہے۔

یاد رہے گزشتہ سال دسمبر میں فرانس میں جاری احتجاج کے باعث فرانسیسی صدر کی مقبولیت کا گراف تیزی سے نیچے آگیا تھا اور سروے میں 73 فیصد  فرانسیسی شہریوں نے میکرون کے بارے میں منفی رائے کا اظہار کرتے ہوئے ان کو تنقید کا نشانہ بنایا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں