The news is by your side.

Advertisement

ایک اور پاکستانی اداکارہ کی بالی ووڈ انڈسٹری میں انٹری، ٹریلر جاری

ممبئی: پاکستانی اداکارہ مدیحہ امام نے کامیابیوں کا سفر طے کرتے ہوئے بالی ووڈ کی دنیا میں قدم رکھ دیا، اداکارہ کی پہلی فلم کا ٹریلر سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر جاری کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی اداکار اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوا رہے ہیں یہی وجہ ہے کہ بالی ووڈ ہدایت کار پاکستانی فنکاروں کو اپنی فلموں میں لینے کے خواہش مند ہیں۔ فواد خان، علی ظفر، ماہرہ خان، صبا قمر وغیرہ کے بعد مدیحہ امام بھی بالی ووڈ کی دنیا میں قدم رکھنے جارہی ہیں وہ سنینہ بھٹنا کی فلم ’’ڈیئر مایا‘‘ سے اپنے ہالی ووڈ سفر کا آغاز کردیا ہے۔

اس فلم میں مدیحہ مرکزی کردار ادا کرتی نظر آئیں گی جبکہ اُن کے ہمراہ منیشا کوائرالا بھی کردار ادا کرتی نظر آئیں گی، پاکستانی اداکارہ 16 سالہ لڑکی کا کردار ادا کررہی ہیں جو بھارت کے علاقے شملہ سے تعلق رکھتی ہیں اور اپنے بہترین مستقبل کی جدوجہد میں لگی رہتی ہے۔

فلم کی شوٹنگ 2016 میں مکمل ہوگئی تھی جس کا اب ٹریلر جاری کردیا گیا ہے، تاہم اب فلم کی تشہیری مہم زور وشور سے جاری ہے جس میں پاکستانی اداکارہ کشیدہ حالات کے باعث حصہ نہیں لے پارہی۔

ویڈیو دیکھیں

یاد رہے حریت کمانڈر کی شہادت اور اڑی سیکٹر پر حملے کے بعد بھارتی انتہاء پسندوں نے انڈیا میں موجود پاکستانی فنکاروں کو ملک چھوڑنےکی دھمکی دی تھی جس کے بعد تمام فنکار ملک واپس آگئے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں