مہیش بھٹ نے اپنی بیٹی عالیہ کو ’غنڈی‘ قرار دے دیا -
The news is by your side.

Advertisement

مہیش بھٹ نے اپنی بیٹی عالیہ کو ’غنڈی‘ قرار دے دیا

ممبئی: بالی ووڈ ہدایت کار مہیش بھٹ نے گلی بوائے کا ٹریلر دیکھنے کے بعد اپنی بیٹی کو ’غنڈی‘ کا لقب دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق تین روز قبل بالی ووڈ اداکارہ عالیہ بھٹ اور رنویر سنگھ کی نئی آنے والی فلم ’گلی بوائے‘ کا پہلا آفیشل ٹریلر جاری کیا گیا۔

دپیکا پڈوکون نے ٹریلر کو دیکھ کر اپنے خاوند کی عالیہ بھٹ کے ساتھ بننے والی جوڑی کی تعریف کی جبکہ بالی ووڈ کی دیگر شخصیات نے بھی اسے بہت زیادہ سراہا۔

مہیش بھٹ نے گلی بوائے کا ٹریلر دیکھا اور سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر بیٹی کی تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ’عالیہ ایک غنڈی ہے‘۔

بالی ووڈ کی نئی آنے والی فلم ’گلی بوائے‘ کا پوسٹر چار جنوری کو ریلیز کیا گیا تھا۔

مزید پڑھیں: عالیہ اور رنویر دھوم مچانے کے لیے تیار، تصویر سامنے آگئی

فلم رواں برس 14 فروری کو سینیما گھروں میں نمائش کے لیے پیش کی جائے گی، فلم کی شوٹنگ مکمل ہوچکی جس کے بعد اب اس کی تشہیر کا سلسلہ شروع ہوگیا۔

یاد رہے کہ زویا اختر کی ہدایت کاری میں بنائی جانے والی فلم میں رنویر سنگھ ایک ایسے نوجوان کا کردار ادا کررہے ہیں جو غربت کی چکی کے نیچے اپنی زندگی بسر کرتا ہے اور غریبوں کے مسائل کو اپنے گانوں کے ذریعے اجاگر کرتا ہے۔

فلمی کردار کو  اچھے طریقے سے ادا کرنے کے لیے رنویر نے اپنے وزن میں 20 کلو گرام تک کمی کی تھی۔ اُن کا کہنا تھا کہ ’میں نے گلی بوائے بننے کے لیے سخت محنت، ورزش کے ساتھ کھانے پینے میں بہت زیادہ احتیاط کی اور روزانہ پانچ گھنٹے چہل قدمی بھی کی۔‘

یہ بھی پڑھیں: عالیہ بھٹ کی حجاب والی تصاویر سامنے آگئیں

’گلی بوائے‘ کی کہانی معاشرے میں غریبوں کے ساتھ ہونے والے مظالم اور عدم مساوات پر مبنی ہے، قبل ازیں اس فلم کو برلن 69ویں فیسٹیول میں بھی نمائش کا اعزاز حاصل ہوا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں