The news is by your side.

Advertisement

ماہرہ خان نے اظہار محبت کردیا

پاکستانی انڈسٹری کی مقبول ترین اداکارہ ماہرہ خان نے اپنی محبت سلیم کریم سے اپنی محبت کا اظہار کردیا، ان کی حالیہ پوسٹ اس وقت سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہے۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹا گرام پر شیئر کردہ پوسٹ میں ماہرہ نے لکھا کہ آپ نے مجھے بہتر انسان بنایا، اور آپ ہی صحیح انسان اور حقیقی محبت ہیں۔

ماہرہ نے یہ پوسٹ شیئر کرتے ہوئے کیپشن میں مائی لو لکھا اور ساتھ ایک دل کا ایموجی بھی بنایا۔ ماہرہ نے اس پوسٹ میں سلیم کریم کو ٹیگ کیا۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mahira Khan (@mahirahkhan)

ماہرہ کی پوسٹ پر کمنٹ کرتے ہوئے دیگر فنکار سلیم کریم کو سالگرہ کی مبارک باد دے رہے ہیں اور ماہرہ کو صحیح محبت کے انتخاب پر سراہتے بھی دکھائی دے رہے ہیں۔

یاد رہے کہ اداکارہ ماہرہ خان نے فیشن ڈیزائنر ایچ ایس وائی کے ساتھ انسٹا گرام پر ایک لائیو ویڈیو سیشن کے دوران بتایا تھا کہ انہیں سلیم کریم سے محبت ہوگئی ہے۔

میزبان ایچ ایس وائی نے اداکارہ سے سوال کیا کہ آپ جب انہیں دیکھتی ہیں تو آپ کو کیا احساس ہوتا ہے؟ جس پر ماہرہ نے کہا تھا کہ انہیں ہمسفر ڈرامے کی ایک لائن یاد آتی ہے جس میں اشعر نے خرد کے بارے میں کہا تھا کہ پتا نہیں تم مجھے کس نیکی کے بدلے میں ملی ہو۔

Comments

یہ بھی پڑھیں