The news is by your side.

Advertisement

کیا ماہرہ خان دکھی نہیں‌ ہوتیں؟‌ اداکارہ نے بتا دیا

لاہور: بین الاقوامی شہرتِ یافتہ پاکستانی اداکارہ ماہرہ خان نے کہا ہے کہ اپنے دکھوں کو پاس رکھنا اور انہیں چھپانا مجھے زیادہ بہتر لگتا ہے یہی وجہ ہے مسائل کسی سے بھی بیان نہیں کرتی۔

لاہور میں منعقدہ اردو کے نامور شاعر فیض احمد فیض کے نام سے منسوب سالانہ فیسٹول کے ایک سیشن میں گفتگو کرتے ہوئے اداکارہ کا کہنا تھا کہ ڈائریکٹر کسی بھی اداکار کے کام میں جان ڈالنے کا فن جانتے ہیں مگر فنکار کو اپنے تکنیکی امور پر گرفت ہونا چاہیے۔

اپنی نجی زندگی پر گفتگو کرتے ہوئے ماہرہ خان کا کہنا تھا کہ میں اپنے بیٹے اذلان کو زیادہ سے زیادہ وقت دینے کی کوشش کرتی ہوں، اُس کی تعلیم پر بھی خصوصی توجہ ہے وہ اب پانچویں جماعت میں زیر تعلیم ہے۔

مزید پڑھیں: ماہرہ خان کا ڈپریشن میں مبتلا افراد کے لیے زبردست پیغام

اُن کا کہنا تھا کہ تین سال قبل ایک حقیقت سامنے آئی جس کے بعد خود نمائی کی عادت چھوڑ دی، یہی وجہ ہے کہ اب میں ’میں کون ہوں‘ کے چکر سے باہر آگئی اور سادگی سے زندگی بسر کرتی ہوں، شاید اسی وجہ سے مجھے میک اپ کے بغیر رہنا پسند ہے۔

اقوام متحدہ کے ادارے برائے انسانی حقوق کمیشن میں ہونے والی تقرری کو اداکارہ نے اپنی زندگی کی بڑی کامیابی قرار دیتے ہوئے کہا کہ ’مجھے اُن کے ساتھ کام کرنے میں بہت خوشی ہوگی اور امید ہے یہ تجربہ میرے لیے اچھا بھی رہے گا‘۔

ہر وقت خوش نظر آنے کی وجہ بیان کرتے ہوئے ماہرہ کا کہنا تھا کہ ایسی بات نہیں مجھے کسی بات کا درد نہیں ہوتا، بس بات یہ ہے کہ میں اپنے دکھ اپنے پاس رکھتی اور انہیں چھپاتی ہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں