The news is by your side.

Advertisement

نیویارک میں ’محمد علی جناح‘ کے نام سے سڑک منسوب

واشنگٹن : امریکی حکام نے نیویارک کی اہم ترین شاہراہ کے ایک حصّے کو بانی پاکستان قائداعظم محمد علی جناح کے نام سے منسوب کردیا۔

تفصلات کے مطابق امریکی شہر نیویارک کی سٹی کونسل نے قائد اعظم کی خدمات کا اعتراف کرتے ہوئے ایک قرار داد کے تحت بروکلین ٹاؤن کی کونی آئی لینڈ شاہراہ کے ایک حصّے کا نام ’محمد علی جناح وے‘ رکھ دیا ہے جو پاکستانیوں کے ایک اعزاز کی بات ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ نیویارک کی سٹی کونسل میں رکن ’جمانے ولیمز‘ نے 25 دسمبر کو قائد اعظم کی سالگرہ کے موقع پر قرار داد پیش کی گئی تھی جسے اکثریت رائے سے منظور کیا گیا تھا۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق امریکا میں مقیم پاکستانی امریکین یوتھ آرگنائزیشن کے صدر وکیل احمد کا کہنا تھا کہ سٹی کونسل نے جو قرار داد منظور کرکے ہمارے دیرینہ مطالبے کو پورا کیا ہے۔

وکیل احمد نے کہا کہ مصروف ترین شاہراہ کا نام قائداعظم سے منسوب کرنا امریکی حکام کی جانب سے ہمارے اور پاکستان میں مقیم افراد کے لیے ایک تحفہ ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ہماری تنظیم طویل عرصے سے نیویارک میں مقیم پاکستانی برادری کی پہنچان کےلیے کام کررہے تھے۔

خیال رہے کہ کونی آئی لینڈ کے ارد گرد کے پاکستانی نژاد امریکی بڑی تعداد میں مقہم ہیں جس کے باعث اردگرد کے علاقوں کو ’لٹل پاکستان‘ کے نام سے مشہور ہے۔

مزید پڑھیں : اسپین کی اسٹریٹ محترمہ بے نظیر بھٹو کے نام سے منسوب

وکیل احمد کا مزید کہنا تھا کہ ’محمد علی جناح وے‘ کا باقاعدہ افتتاح آئندہ ماہ کیا جائے گا۔

یاد رہے کہ بابائے قوم قائداعظم محمدعلی جناحؒ 25 دسمبر1876ء کو سندھ کے موجودہ دارالحکومت کراچی میں پیدا ہوئے تھے۔

قائد اعظم محمد علی جناح نے ابتدائی تعلیم کا آغاز 1882ء میں کیا اور سنہ 1893 اعلیٰ تعلیم کے لیے انگلینڈ روانہ ہوگئے جہاں سے آپ نے 1896ء میں بیرسٹری کا امتحان پاس کیا اور وطن واپس آگئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں