The news is by your side.

Advertisement

‘عطا تارڑ کو باہر نکالنے پر ن لیگی ایم پی ایز کی اکثریت نے اسپیکر کو سراہا’

لاہور : صوبائی وزیر عطاٗ تارڑ کو پنجاب اسمبلی کےایوان سے باہر نکالنے کےمعاملے پر نون لیگی ایم پی ایز کی اکثریت نے حیران کن طور پر اسپیکر کو سراہا۔

تفصیلات کے مطابق صوبائی وزیر عطا تارڑ کو پنجاب اسمبلی کےایوان سے باہر نکالنے پر نون لیگی ایم پی ایز کی اکثریت نے چودہری پرویزالہی کو سراہا ہے۔

ذرائع نے بتایا کہ واقعہ پیش آنے کے دوران لیگی ایم پی ایز نے اسپیکر ڈائس پر جاکر چوہدری پرویزالہی کی حوصلہ افزائی کی اور کہا کہ اسپیکر صاحب آپ ٹھیک کر رہےہیں، انہیں باہر ہی جانا چاہیے۔

اس قبل بھی کئی مرتبہ نون لیگ کے چند ایم این ایز اور سینیٹرز نے بھی عطاٗ تارڑ کے رویے پر پارٹی قائد نوازشریف کو شکایات کی تھی۔

دوسری جانب چیف سیکرٹری اور آئی جی پنجاب پولیس کی پنجاب اسمبلی میں غیرموجودگی پر اسپیکر اور حکومتی بنچز کےدرمیان بنے ڈیڈ لاک ختم ہونے کے امکانات پید ہوگئے ہیں۔

اس سلسلے میں صوبائی وزرا کا اپوزیشن اور اسپیکر پنجاب اسمبلی سے دوبارہ رابطہ ہوا ، جس میں اعلی افسران کےمعاملے پر کوئی درمیانی راستہ نکالنے کی کوشش کی جارہی ہے۔

حکومتی وزیر نے اے ار وائی نیوز سےبات کرتے ہوئے دعوی کیا ہے کہ چیف سیکرٹری اورائی جی کے معاملے پر درمیانی راستہ نکال کر اج بجٹ پیش کرنے پر سب کا اتفاق ہوگیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں