The news is by your side.

Advertisement

ملائیکہ اور ارباز خان کی راہیں جدا، عدالتی حکم نامہ جاری

ممبئی: بالی ووڈ اداکارہ ملائیکہ اروڑا کی جانب سے شوہر ارباز خان سے علیحدگی کی درخواست کو عدالت نے منظور کرلیا جس کے بعد دونوں اداکاروں کی راہیں جدا ہوگئیں۔

بھارتی میڈیا کے مطابق ممبئی کے فیملی کورٹ نے  بالی ووڈ اداکار ارباز خان اور ملائیکہ اروڑا کے درمیان طلاق کی منظوری دے دی جس کے بعد اب دونوں کے درمیان باقاعدہ طلاق ہوگئی۔

عدالتی فیصلے کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ارباز خان کے وکیل نے کہا کہ ملائیکہ کی جانب سے علیحدگی کے بعد کسی قسم کی رقم یا اخراجات اٹھانے کا مطالبہ سامنے نہیں آیا جبکہ اداکارہ کے وکیل نے کہا کہ دونوں فریقین کا مؤقف لینے کے بعد عدالت نے فیصلہ سنایا۔

واضح رہے بالی ووڈ اداکارہ ملائیکہ نے رواں سال ہی شوہر سے علیحدگی کا اعلان کردیا تھا جس کے انہوں نے باہمی رضامندی سے عدالت کے ذریعے طلاق حاصل کرنے کے لیے درخواست بھی دائر کردی تھی۔

ممبئی عدالت نے قانون کے مطابق دونوں فریقین کو 6 ماہ کا وقت دیا تاکہ معاملات کو  ٹھیک ہوجائیں اور دونوں ایک دوسرے کے ہمراہ رہنے پر راضی ہوجائیں اور علیحدگی کی درخواست واپس لے سکیں تاہم دونوں میں سے کوئی فریق صلاح کے لیے آمادہ نہ ہوا اس لیے آج عدالت نے طلاق نامے کی منظوری دے دی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں