بھارت نےمقبوضہ کشمیرمیں ظلم اوربربریت کابازارگرم کررکھاہے‘ملیحہ لودھی -
The news is by your side.

Advertisement

بھارت نےمقبوضہ کشمیرمیں ظلم اوربربریت کابازارگرم کررکھاہے‘ملیحہ لودھی

نیویارک: اقوام متحدہ میں پاکستان کی سفیر ملیحہ لودھی کا کہنا ہے کہ بھارت مقبوضہ کشمیرمیں مظاہرین پرپیلٹ گنزکا بے رحمانہ استعمال کر رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کی سفیر ملیحہ لودھی نے اقوام متحدہ کی خصوصی کمیٹی میں اظہار خیال کرتے ہوئے کہا کہ پیلٹ گن سے نابینا ہوکرکشمیری نوجوان نسل ہمیشہ کے لیےمعذورہورہی ہے۔

اقوام متحدہ میں پاکستانی مندوب ملیحہ لودھی نے کہا کہ بھارت نے طاقت اورجعلسازی سے کشمیریوں کو ان کے حق سےمحروم کررکھا ہے جبکہ جعلی انتخابات کا ہتھکنڈا کشمیریوں کی حقوق دبانےکی ایک اورکوشش ہے۔


مقبوضہ کشمیرکا مسئلہ بات چیت سے ہی ممکن ہے، سابق را چیف


ملیحہ لودھی نے کہا کہ بھارت نےمقبوضہ کشمیرمیں ظلم اوربربریت کا بازارگرم کررکھا ہےانہوں نے کہا کہ بھارتی دعوے کے برعکس کشمیر کبھی بھی بھارت کاحصہ نہیں رہا۔

پاکستانی سفیر نے کہا کہ بہادراورجرات مند کشمیری اپنے حق خودارادی کی جدوجہدجاری رکھیں گے، اقوام متحدہ کشمیریوں کا تسلیم شدہ حق دلانےکا وعدہ پورا کرے۔

اقوام متحدہ میں پاکستانی مندوب ملیحہ لودھی نے کہا کہ مسئلہ فلسطین کےحل کے بغیرمشرق وسطیٰ میں امن کاقیام ممکن نہیں ،پاکستان فلسطینیوں کی آزادی کے لیے جدوجہدکی حمایت جاری رکھےگا۔


پاکستان کوسرحد پارسے دہشت گردی کےخطرےکا سامنا ہے‘ ملیحہ لودھی


واضح رہے کہ تین روز قبل اقوام متحدہ میں پاکستان کی سفیر ملیحہ لودھی کا کہنا تھا کہ پاکستان کوسرحد پارسے دہشت گردی کےخطرے کا سامنا ہے ان دہشت گردی کرنے والی قوتوں کو پاکستان شکست دے گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں