The news is by your side.

Advertisement

فلسطینیوں کے قتل عام پر اسرائیل کی شدید مذمت کرتے ہیں: ملیحہ لودھی

نیویارک: اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی کا کہنا ہے کہ پاکستان فلسطینیوں سے اظہار یکجہتی کرتا ہے۔ فلسطینیوں کے قتل عام پر اسرائیل کی شدید مذمت کرتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق نیویارک اقوام متحدہ میں اسلامی کانفرنس تنظیم کے سفیروں کا ہنگامی اجلاس ہوا۔ اجلاس میں اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی نے خطاب کیا۔

ملیحہ لودھی کا کہنا تھا کہ پاکستان فلسطینیوں سے اظہار یکجہتی کرتا ہے۔ فلسطینیوں کے قتل عام پر اسرائیل کی شدید مذمت کرتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ فلسطینی امریکی سفارت خانے کی منتقلی کے خلاف پر امن احتجاج کر رہے ہیں۔ اقوام متحدہ کی جانب سے اسرائیلی مظالم کی مذمت نہ کرنا قابل افسوس ہے۔

ملیحہ لودھی کا مزید کہنا تھا کہ سلامتی کونسل نے بھی اسرائیلی مظالم کے خلاف بیان تک جاری نہ کیا۔ 14 ارکان کی جانب سے بلایاجانے والا سلامتی کونسل کا اجلاس امریکا نے بلاک کردیا۔

خیال رہے کہ گذشتہ دنوں مشرقی یروشلم کی سرحد پر ہزاروں کی تعداد میں فلسطینی عوام نے اپنی زمینوں پر اسرائیلی قبضے کے 70 برس مکمل ہونے اور امریکی سفارت خانے کی بیت المقدس منتقلی کے خلاف پر امن احتجاج کیا جن پر صیہونی افواج نے بے دریغ فائرنگ اور شیلنگ کی۔

اسرائیلی بربریت میں شہید ہونے والوں کی تعداد 63 ہوگئی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں