The news is by your side.

Advertisement

افغانستان میں امن اوراستحکام خطے کے وسیع ترمفاد میں ہے، ملیحہ لودھی

نیویارک: اقوام متحدہ میں پاکستانی مندوب ملیحہ لودھی کا کہنا ہے کہ پاکستان نے ہمیشہ افغانستان میں امن کےحصول کی حمایت کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی سفیر ملیحہ لودھی نے افغانستان پر مباحثے میں خطاب کرتے ہوئے سلامتی کونسل کو افغان مذاکراتی عمل میں پاکستانی کردارسے آگاہ کیا۔

ملیحہ لودھی نے کہا کہ پاکستان نے ہمیشہ افغانستان میں امن کے حصول کی حمایت کی ہے، عالمی برادری نے بھی پاکستان کے مثبت کردار کو سراہا ہے۔

پاکستانی سفیر نے کہا کہ قیام امن کی کوششوں کے لیے درپیش چیلنجزکو نظر انداز نہیں کیا جا سکتا، تمام شراکت داروں کو مذاکرات سے دیرپا امن قائم کرتے دیکھنا چاہتے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ افغانستان میں امن اور استحکام خطے کے وسیع ترمفاد میں ہے، افغانستان کے مسائل کا حل فوجی مہم جوئی میں نہیں ہے۔

دنیا مان گئی ہےکہ افغان مسئلےکاحل فوجی مہم جوئی میں نہیں، ملیحہ لودھی

یاد رہے کہ گزشتہ سال 7 ستمبرکو پاکستانی مندوب ملیحہ لودھی کا کہنا تھا کہ وزیراعظم عمران خان نے ہمیشہ افغان مسئلے کے سیاسی حل کی بات کی، دنیا مان گئی ہے کہ افغان مسئلے کا حل فوجی مہم جوئی میں نہیں ہے۔

ملیحہ لودھی کا کہنا تھا کہ افغانستان میں امن کا قیام پاکستان کے مفاد میں ہے، افغانستان میں بدامنی سے پاکستان کو بھی شدید نقصان پہنچا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں