The news is by your side.

Advertisement

کشمیر، فلسطین مسئلےپراقوام متحدہ کی ساکھ داؤپرلگ چکی ہے‘ ملیحہ لودھی

نیویارک : اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی کا کہنا ہے کہ کشمیر اور فلسطین سے متعلق قراردادوں پرعمل نہ ہونےسے اقوام متحدہ سے اعتماد اٹھ رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اقوام متحدہ میں امریکی سفیر ملیحہ لودھی نے کہا کہ کشمیر، فلسطین مسئلے پراقوام متحدہ کی ساکھ داؤپرلگ چکی ہے۔

ملیحہ لودھی نے کہا کہ قراردادوں پرعمل نہ ہونے سے اقوام متحدہ سے اعتماد اٹھ رہا ہے، قراردادوں پرعمل کرنا سلامتی کونسل کی ذمہ داری ہے۔

اقوام متحدہ میں پاکستانی سفیر نے کہا کہ پاکستان کشمیریوں اورفلسطینیوں کی حمایت جاری رکھے گا، عالمی برادری فلسطینی پناہ گزینوں کی امداد کے لیے آگے بڑھے۔

انہوں نے مزید کہا کہ مشرق وسطیٰ میں امن صرف عادلانہ فیصلوں سے ہی ممکن ہے، مشرق وسطیٰ میں امن کی کوششوں میں کمی آتی جا رہی ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتےاقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی کا کہنا تھا کہ کابل اور اس کے پارٹنربشمول واشنگٹن الزام تراشی کے بجائے افغانستان میں درپیش چیلنجز پرتوجہ دیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں