بڑی طاقتیں کشمیر اورفلسطین کے پرامن حل کی راہ میں رکاوٹ ہیں، ملیحہ لودھی -
The news is by your side.

Advertisement

بڑی طاقتیں کشمیر اورفلسطین کے پرامن حل کی راہ میں رکاوٹ ہیں، ملیحہ لودھی

نیویارک : اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی کا کہنا ہے کہ بڑی طاقتیں کشمیر اورفلسطین کے پرامن حل کی راہ میں رکاوٹ ہیں ۔

اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی نے لندن کے اخبار کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ مسئلہ کشمیر پر بھارت بھی ہٹ دھرمی کا مظاہرہ کررہا ہے، بھارت مسئلہ کشمیر پر پاکستان سے مذاکرات سے انکار کرتا ہے، مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کی مثال نہیں ملتی ۔

ملیحہ لودھی نے کہا کہ عالمی ابلاغ عامہ نے بھارتی بربریت کی شدید مذمت کی ہے جبکہ اسلامی تعاون تنظیم نے بھی مسئلہ کشمیر کے پرامن حل پر زور دیا ہے ۔

انھوں نے مزید کہا کہ بڑی طاقتیں کشمیر ، فلسطین کے پرامن حل کی راہ میں رکاوٹ ہیں، فلسطین اور کشمیر کے مسائل ایک ہی نوعیت کے ہیں، کشمیری، فلسطینی حق خودارادیت کیلئے جدوجہد کر رہے ہیں، دونوں مسئلے پر سلامتی کونسل کی قراردادوں پرعمل کیوں نہ ہوا۔

اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب کا کہنا تھا کہ فلسطین کے مسئلے کا نمایاں روڈ میپ وضع کیا گیا ہے ، سلامتی کونسل نےفلسطین کے2ریاستی حل  کیلئے مسلسل توثیق کی۔

ملیحہ لودھی نے کہا کہ اسرائیل کی ہٹ دھرمی فلسطین  کے مسئلے کے حل میں رکاوٹ ہے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں