The news is by your side.

Advertisement

ملک میں ایک مافیا نہیں چاہتا کہ الیکٹرانک گاڑیاں آئیں: مشیر برائے ماحولیات

اسلام آباد: وزیراعظم کے مشیر برائے ماحولیات ملک امین اسلم نے کہا ہے کہ پاکستان میں کلین اینڈ گرین مہم کامیابی سے جاری ہے، کلین اینڈ گرین مہم میں طلبا کا اہم کردار ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں مشیرماحولیات ملک امین اسلم نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ الیکٹرانک گاڑیوں کے ذریعے آلودگی پر قابو پایا جا سکتا ہے، ملک میں ایک مافیا نہیں چاہتا کہ الیکٹرانک گاڑیاں آئیں۔

انہوں نے کہا کہ 19 بڑے شہروں میں کلین گرین انڈیکس شروع کیا جائے گا، انڈیکس کا مقصد صاف پانی کی فراہمی، نکاسی آب کے محفوظ نظام کو یقینی بنانا ہے۔

مشیر برائے ماحولیات نے کہا کہ سہولتوں کے پیش نظر ابتدائی طور پر 19 شہروں کی رینکنگ کی جائے گی، مقابلوں کے تحت سب سے زیادہ صاف ستھرا شہر کلین گرین چیمپئن قرار دیا جائے گا۔

ملک امین اسلم نے کہا کہ ملک میں ہزاروں گیلن پانی سمندر میں ضائع ہو جاتا ہے، ملک میں پانی کا ضیاع روکنے کے لیے اقدامات کر رہے ہیں، پاکستان میں مضرصحت پانی کو دوبارہ صاف کر کے قابل استعمال بنایا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ ٹمبر،لینڈ سمیت تمام مافیاز پر قابو پانے کے لیے وزیراعظم کردار ادا کر رہے ہیں، تمام منصوبوں کے لیے عوامی آگاہی مہم ضروری ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں