The news is by your side.

Advertisement

شیخ رشید سے جھگڑا کرنے والے ملک نوراعوان کی ضمانت منظور

اسلام آباد : شیخ رشید سے جھگڑا کرنے والے ملک نوراعوان کی ضمانت منظور کرلی گئی۔

تفصیلات کے مطابق شیخ رشید سے الجھنے والے ملک نورکو سیشن عدالت میں پیش کیا گیا ، جہاں عدالت نے نور اعوان کی ضمانت 50 ہزار مچلکوں کے عوض 23جون تک کیلئے منظور کر لی۔

یاد رہے کہ گزشتہ روزپارلیمنٹ کے باہر ملک نور شیخ رشید سے الجھ پڑے تھے اور ملک نور نے شیخ رشید پر 22لاکھ روپے نہ دینے کا الزام لگایا تھا۔

ذکورہ شخص نے شیخ رشید سے کہا تھا کہ آپ نے مجھ سے 22 لاکھ کی گاڑی خریدی تھی تاہم ابھی تک پیسے نہیں دیے اور تاحال ٹال مٹول سے کام لے رہے ہیں اور کہیں ملتے نہیں اس لیے پارلیمنٹ پہنچا ہوں۔

پارلیمنٹ کے باہرنامعلوم شخص کی شیخ رشید سے الجھنے کی کوشش

پارلیمنٹ ہاؤس کے باہر ہونے والے واقعے کے بعد شیخ رشید نے دعویٰ کیا تھا کہ راستہ روک کر بدتمیزی کرنے والا شخص لیگی گلو بٹ ہے اور وہ جاپان میں ن لیگ کا صدر ہے، شیخ رشید نے واقعے کے خلاف تھانہ سیکریٹریٹ میں درخواست جمع کروائی تھی۔

جس میں مؤقف اختیار کیا گیا کہ اس واقعے سے قبل ٹیلی فون پر دھمکیاں دی گئیں اور آج سخت سیکیورٹی کے باوجود ملک نور نامی شخص پارلیمنٹ میں داخل ہوگیا۔

وفاقی وزیرداخلہ نے واقعے کا نوٹس لیتے ہوئے پولیس کو ملزم کی گرفتاری کے فوری احکامات دیے، جس کے بعد پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے نوراعوان کو گرفتار کرلیا گیا تھا۔

بعد ازاں  شیخ رشید سے الجھنے والا ملک نور اعوان مسلم لیگ ن جاپان کا صدرنکلا،  اعوان کی صدرِ پاکستان ممنون حسین، وزیراعظم نوازشریف، وزیرداخلہ چوہدری نثار سمیت دیگر اہم لیگی رہنماؤں کے ساتھ تصاویر موجود ہیں، ملزم نور اعوان کو نہال ہاشمی کی پیشیوں پر بھی دیکھا جاسکتا ہے۔ملزم کی سینیٹر مشاہد اللہ اور مریم نواز کے ساتھ بھی تصاویر موجود ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں ۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں