site
stats
پاکستان

کراچی : 17 سالہ لڑکی کے قتل کا معمہ حل، بہن ہی قاتل نکلی

بہن اور اس کا منگیتر ہی قاتل نکلے

کراچی: ملیر میں 17 سالہ لڑکی کے قتل کا معمہ حل ہوگیا، مقتولہ کی سگی بہن نے منگیتر کے ساتھ مل کر بہن کو قتل کیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے ملیر سعود آباد میں 3 روز پہلے 17 سالہ لڑکی کے قتل کا معمہ حل ہوگیا، مقتولہ کی بہن اوراس کا منگیترہی لڑکی کے قاتل نکلے۔

پولیس کو دیے گئے بیان میں علوینہ نے اپنی سگی بہن کو منگیتر کے ساتھ مل کر قتل کرنے کا اعتراف کیا، ملزمہ کا کہنا ہے کہ چھوٹی بہن کے پاس اس کی تصویریں تھیں اپنے دوست کے ساتھ مل کر بلیک میل کرتی تھی، ملزمہ نے بتایا کہ مظہر گھر میں عقبی دروازے سے داخل ہوا، گھر کا دروازہ میں نے کھولا۔

علوینہ نے بتایا کہ بہن کو قتل کرنے کے لیے چھری بھی میں نے فراہم کی اور قتل کے بعد مظہرکوموبائل فون اور نقدی دے کر گھر کے عقبی دروازے سے فرار کرایا، ملزمہ نے خود کو معصوم ظاہر کرنے کے لیے اپنے سر اور بازو پر خود زخم لگائے تھے۔

پولیس نے ملزمہ اور اس کے منگیتر سمیت چار ملزمان میڈیا کے سامنے پیش کردیئے، دوسری جانب مقتولہ علینہ کے دوست احسن نے الزامات کو جھوٹ قرار دیتے ہوئے کہا کہ معاملہ دونوں بہنوں کے درمیان تھا۔


کراچی : ڈاکؤوں نے مزاحمت پر سترہ سالہ لڑکی کو قتل کردیا


خیال رہے کہ 3 روز قبل مقتولہ کی بہن علینہ نے واقعے کے بعد میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا تھا کہ دو ڈاکو گھر میں داخل ہوئے اور انہوں نے چھریوں کے وار سے علوینہ کو قتل کیا جبکہ چھریوں کے وار سے اسے بھی زخمی کردیا تھا۔

یاد رہے کہ مقتولہ علوینہ کے والد نے پولیس کو بیان ریکارڈ کرایا تھا کہ ڈاکو ہزاروں روپے مالیت کے طلائی زیورات، نقدی اور موبائل فون لےگئےاورمزاحمت پرمیری بیٹی کوقتل کردیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top