The news is by your side.

وزیر اعظم اورصدرمملکت کے درمیان ملاقات، اہم امورپرتبادلہ خیال

اسلام آباد : صدر مملکت ممنون حسین اور وزیر اعظم محمد نواز شریف نے پاک چین اقتصادی راہداری ، توانائی کے منصوبوں پر پیش رفت اور دہشت گردی کے خلاف آپریشن ضرب عضب کی مؤثر کارروائیوں پر اطمینان کا اظہار کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم نوازشریف نے صدر مملکت ممنون حسین سے ایوان صدر میں ملاقات کی، دونوں رہنماؤں کے درمیان ملاقات ایک گھنٹہ تک جاری رہی ۔

ملاقات کے دوران کراچی سمیت ملک میں امن و امان کی صورت حال سمیت حکومتی کارکردگی کے حوالے سے مختلف امور پر غورو خوص کیا گیا، جبکہ ملاقات میں وزیراعظم نوازشریف نے ممنون حسین کو اپنے حالیہ دورہ قطر اور ایل این جی کی معاہدہ پر اعتماد میں بھی لیا ۔

وزیر اعظم نے صدرکو اپنی حکومت کی پالیسیوں اور مختلف منصوبوں پر ہونے والی پیش رفت سے آگاہ کیا۔ دونوں رہنماؤں نے اس عزم کا اظہار بھی کیا کہ حکومت کی بہتر معاشی پالیسیوں کے ذریعے صحت اور تعلیم کے شعبوں میں بہتری لائی جائے گی۔

وزیراعظم نے ملک میں توانائی کے منصوبوں پر ہونے والی پیش رفت سے آگاہ کیا اور بتایا کہ توقع ہے کہ ان منصوبوں کی بروقت تکمیل سے ملک میں لوڈشیڈنگ کا خاتمہ ہو جائے گا۔

انہوں نے صدر کو قطر کے ساتھ ایل این جی معاہدے سمیت اپنے بیرونی دوروں اور ان مواقع پر مختلف حکومتوں کے ساتھ ہونے والے معاہدوں اور مفاہمت کی یادداشتوں کے بارے میں بھی اعتماد میں لیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں