The news is by your side.

Advertisement

امریکا : 34 سالہ امریکی شہری کروناوائرس کے باعث ہلاک

واشنگٹن : 34 سالہ امریکی نوجوان ہلاکت خیز وائرس کرونا کی وبا میں مبتلا ہوکر ہلاک ہوگیا، مذکورہ شخص کینسر کے مرض میں مبتلا تھا،کوویڈ 19 کے باعث ہلاک ہونے والا یہ سب سے کم عمر شخص ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق امریکا ان ممالک میں سے ایک ہے جہاں مہلک ترین کرونا وائرس کی وبا نے پنجے گاڑ دئیے ہیں، امریکا میں وائرس میں مبتلا ہوکر اب تک 217 افراد لقمہ اجل بن چکے ہیں جبکہ 14 ہزار سے زائد افراد متاثر ہیں۔

کینسر میں مبتلا 34 سالہ نوجوان جو کینسر میں مبتلا تھا کرونا وائرس کا ٹیسٹ مثبت آنے کے چند روز بعد ہی ہلاک ہوگیا، جیفری غازارین کا تعلق کیلیفورنیا سے تھا جو جمعرات کی صبح اسپتال میں زندگی کی بازی ہار گیا۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق کرونا وائرس میں مبتلا ہوکر ہلاکتوں کی شرح اس جیفری کی عمر کے لوگوں میں انتہائی کم ہے لیکن اس کی جان کو اس لیے شدید خطرات لاحق تھے کیونکہ یہ بچپن سے استما اور برونسیٹز نامی مرض میں مبتلا تھا اور 2016 میں کینسر کا شکار ہوگیا تھا۔

ہلاک شخص کے اہلخانہ نے بتایا کہ جیفری 2 مارچ کو اورلینڈو ایک کانفرنس میں گیا تھا اور کانفرنس ختم ہونے کے بعد کچھ دن اس نے وہیں قیام کیا اور اپنے دوستوں کے ساتھ والٹ ڈزنی ورلڈ اور یونیورسل اسٹوڈیوز کا دورہ کیا تھا۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق ڈزنی لینڈ کو اتوار کے روز بند کردیا گیا ہے، جس کی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہے، ایک تصویر ڈزنی لینڈ بند ہونے سے قبل کی ہے جس میں سیکڑوں کا ہجوم دیکھا جاسکتا ہے جبکہ دوسری تصویر میں پارک میں کوئی بھی شخص نظر نہیں آرہا۔

امریکا میں موت کا راج: کروناوائرس میں مبتلا ایک ہی خاندان کے 4افراد ہلاک

خیال رہے کہ امریکا میں ہلاکت خیز وائرس میں مبتلا ہوکر ایک ہی خاندان کے چار افراد ہلاک ہوچکے ہیں جبکہ تین افراد اب بھی اسپتال میں زیر علاج ہیں جن میں دو کی حالت تشویش ناک اور ایک کی بہتر ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں