The news is by your side.

Advertisement

سینما کی برقی کرسی میں سرپھنسنے سے فلم بین ہلاک

لندن: برمنگھم میں واقع سینما گھر میں لگی برقی کرسی کے پائے دان میں سرپھنسنے کے سبب ایک شخص ہلاک ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق برطانوی شہر برمنگھم کے مڈ لینڈ ٹاؤن میں واقع ویوانٹرنیشنل سنیما میں فلم دیکھنے کی غرض سے جانے والا شخص فلم کے اختتام پر کرسی کے نیچے گرا ہوا موبائل فون اٹھانے کی کوشش کررہا تھا کہ اچانک برقی کرسی کا پائے دان  بند ہوگیا۔

برقی کرسی کے بند ہونے کی وجہ سے متاثرہ شخص کا سر کرسی کے درمیان پھنس گیا تھا جسے سنیما میں موقع پرموجود افراد نے کافی دیرجدوجہد کرنے کے بعد کرسی سے نکالا ۔

مغربی مِڈلینڈ کی ایمبولنیس سروس کے ترجمان نے بتایا کہ متاثرہ شخص برقی کرسی کےنیچے سر پھنس جانے کی وجہ سے گھبراہٹ کا شکار ہوگیا تھا جس کی وجہ سے اسے دل کی تکلیف ہوئی۔ مذکورہ شخص کو فوری طبی امداد دینے کے بعد اسپتال منتقل کیا گیا تاہم وہ جانبر نہ ہوسکا۔

ترجمان کا مزید کہنا تھا کہ واقعے کی اطلاع ملتے ہی امدادی ٹیمیں جائے وقوعہ پرپہنچ گئی تھی تاہم اس وقت تک سنیما میں موجود لوگ اپنی مدد آپ کے تحت متاثرہ شخص کو کرسی سے نکال چکے تھے اور دل کے دورے کا شکار اس شخص کو سی پی آر بھی دے چکے تھے۔

ایمبولینس سروس کے عملے نے بتایا کہ ’ہم نے متاثرہ شخص کو اسپتال لے جانے سے قبل خصوصی طبی امداد بھی دی جس کے سبب اس کے دل کی رکی ہوئی دھڑکن دوبارہ بحال ہوگئی تھی‘ تاہم ہارٹ اٹیک کی شدت کے باعث ایک ہفتے اسپتال میں زیرِعلاج رہنے کے بعد متاثرہ شخص کی موت واقع ہوگئی۔

ویو سنیما کی انتظامیہ واقعے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ متاثرہ فلم ختم ہونے کے بعد کرسی کے نیچے سے موبائل نکال رہا تھا کہ اچانک کرسی بند ہوگئی تھی لیکن متاثرہ شخص کو فوری طبی امداد کے بعد اسپتال منتقل کیا گیا تھا۔ ان کا مزید کہنا تھا کہ ’حادثے کی نوعیت کیا تھی‘ متاثرہ شخص کیسے پھنسا‘ اس کی تحقیقات جاری ہیں‘ انتظامیہ نے کہا ہماری ہمدردیاں متاثرہ شخص کے اہل خانہ کے ساتھ ہیں‘۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں