The news is by your side.

Advertisement

نوجوان نے گردے کی پیوندکاری کا بہانہ بناکر محبوبہ سے 3ہزار پاؤنڈ لوٹ لیے

لندن : اوباش نوجوان نے گردے کی پیوند کاری کا بہانہ بناکر محبوبہ سے ہزاروں پاؤنڈ سے زائد کی رقم اینٹھ لی۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ کے علاقے لنکاشائر کی رہائشی خاتون ریبکا روز نے دعویٰ کیا ہے کہ ان کے 28 سالہ بوائے فرینڈ پال جیلٹ نے ان سے دھوکے سے رقم لی۔

برطانوی خاتون 35 سالہ ریبکا روز نے بتایا کہ انہیں اس وقت تشویش ہوئی جب پال نے رقم لینے کے بعد ان کی فون کالز و میسجز کا جواب دینا بند کردیا۔

برطانوی میڈیا کا کہنا تھا کہ خاتون نے پال سے متعلق ویسٹ مرسیا پولیس سے رابطہ جو پال جیلٹ کی دھوکا دہی سے پہلے ہی آگاہ تھے جس نے معروف گلوکار ایڈ شیرن کے کنسرٹ کے جعلی ٹکٹ آن لائن کیے تھے۔

برطانوی خاتون نے بتایا کہ پال انہیں کئی مرتبہ ایسا ظاہر کیا کہ وہ انہیں اسپتال سے فون کررہا ہے اور اپنے جسم پر لگی اور پٹی بھی دکھائی جو آپریشن کے بعد لگائی جاتی ہے۔

میڈیا ذرائع کے مطابق ان کا کہنا تھا: ’پال نے اپنی کار ہمارے گھر کے سامنے چھوڑ دی تھی اور سارا وقت وہ غائب رہے۔ جب میری والدہ اور میں نے کار کو جا کر دیکھا تو اس میں آپریشن کے بعد لگائی جانے والی پٹی نظر آئی جو بوٹس نامی میڈیکل سٹور سے خریدی گئی تھی۔‘

ربیکا نے بتایا: ’ہمیں شک پڑ گیا کہ جو کچھ پال نے ہمیں بتایا وہ سب غلط تھا۔

برطانوی میڈیا کا کہنا تھا کہ ربیکا کی ملاقات 28 سالہ پال سے ڈیٹنگ ایپ ٹنڈر کے ذریعے فروری 2017 میں ہوئی تھی جس کے بعد دونوں میں کربتیں بڑھتی گئی اور مارچ 2017 وہ ربیکا اور ان کی والدہ کے ساتھ رہنے لگا۔

پولیس نے دھوکے باز شخص کو رواں برس جنوری میں گرفتار کرکے ووسٹر کی عدالت میں پیش کردیا تھا۔

عدالت میں پال جیلٹ نے دھوکہ دہی کی تین وارداتوں سمیت اسی قسم کے 21 معاملات میں ملوث ہونے کا اعتراف کیا تھا، جس کے بعد مارچ میں انہیں تین سال قید کی سزا سناتے ہوئے جیل بھیج دیا گیا تھا۔

گردے کی خرابی کا جھوٹ بول کر اینٹھی گئی رقم سمیت ملزم نے دوسری وارداتوں میں سات ہزار پانچ سو پاؤنڈ کی رقم اکٹھی کی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں