The news is by your side.

Advertisement

سینکڑوں میٹر اونچائی پر غبارے سے گرنے والے شخص کی دل دہلا دینے والی ویڈیو

میکسیکو: زمین سے سینکڑوں میٹر اونچائی پر گرم ہوا کے ایک غبارے سے گرنے والے شخص کی دل دہلا دینے والی ویڈیو سامنے آ گئی۔

تفصیلات کے مطابق میکسیکو کے شہر ٹیوٹیہواکان میں ایک تفریحی مقام پر ایک شخص ہوا کے غبارے میں بیٹھ کر بلندی سے نظارے کا لطف لینے لگا لیکن اس کے وہم و گمان میں بھی نہیں تھا کہ یہ ایڈونچر اس کے لیے ایک دہشت ناک واقعہ بھی ثابت ہو سکتا ہے۔

یہ دہشت ناک واقعہ گزشتہ ہفتے پیش آیا، جسے کسی نے کیمرے میں ریکارڈ کر لیا، ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ غبارے کی رسی سے لٹکا ہوا شخص کس طرح اپنی جان بچانے کے لیے جدوجہد کر رہا ہے، اور نیچے کھڑے لوگ خوف سے چیخ و پکار کر رہے ہیں۔

ویڈیو میں دیکھا گیا کہ ہاٹ ایئر بلون فضا میں اچانک بلند ہوا اور اس کے ایک کنارے سے ایک شخص لٹکا ہوا ہے، نیچے لوگ چیخ رہے ہیں، جب کہ کچھ لوگوں نے غبارے کو زمین پر اتارنے کے لیے رسیاں کھینچنا شروع کیں، تاکہ اسے بچایا جا سکے۔

لیکن جیسے وہ غبارے کو تھوڑا نیچے لے آئے، لٹکے ہوئے شخص کی کنارے پر گرفت ختم ہو گئی اور وہ اچانک نیچے گرنے لگا، لیکن عین موقع پر اس نے رسی پکڑ لی اور وہ فضا میں معلق ہو گیا۔

آسمان پر دیو قامت چیز دیکھ کر سب حیران، ویڈیو دیکھیں

اس کی خوش قسمتی رہی کہ اس کے بعد وہ زمین پر اترنے تک رسی پکڑے رہا، اور اس طرح وہ معجزانہ طور پر زمین پر گرنے سے بچ گیا، غبارہ جیسے زمین کے قریب آیا، لوگوں نے اسے بہ حفاظت نیچے اترنے کے لیے ایک بڑی شیٹ بچھا دی۔

واقعے کے بعد مقامی حکام نے لوگوں کو تفریح کے لیے غبارے فراہم والی کمپنی کے خلاف یہ جاننے کے لیے تحقیقات شروع کیں، کہ کیا ان کے پاس اجازت نامہ ہے اور وہ حفاظتی اقدامات کی تعمیل بھی کر رہے ہیں یا نہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں