The news is by your side.

Advertisement

دبئی: لڑکی سے زیادتی کے جرم میں پاکستانی شہری کو تین ماہ قید

دبئی: 16 سالہ لڑکی کے ساتھ عصمت دری کرنے کی کوشش پرپاکستانی شخص کوعدالت نے تین ماہ جیل میں قید کے بعد ملک بدر کرنے کی سزا سنادی گئی۔

تفصیلات کے مطابق جمعے کے روز متحدہ عرب امارات کے دارالحکومت دبئی کی عدالت نے المقربات کے میں واقع رہائشی عمارت میں جنسی طور پر ہراساں کرنے والے مجرم کو تین قید کے بعد ملک بدر کرنے کی سزا سنادی۔

متاثرہ لڑکی نے 31 سالہ پاکستانی شخص پر الزام عائد کیا تھا کہ اس نے رہائشی عمارت کی لفٹ میں جنسی زیادتی کا نشانہ بنانے کی کوشش کی تھی، جس پر میں نے مذکورہ شخص کو دھکا دیا اورلفٹ سے باہر بھاگ گئی اور چیخ کر اپنی والدہ کو مدد کے لیے بلایا۔

پولیس نے عدالت کو بتایا کہ مجرم نے دوران تفتیش اعتراف کیا کہ اس نے عمارت کی لفٹ میں پاکستانی نژاد 16 سالہ لڑکی کے ساتھ عصمت دری کرنے کی کوشش کی تھی۔


دبئی: بچے سے زیادتی‘سوڈانی شخص کو دو سال کی قید


پولیس نے عدالت کو بتایا کہ متاثرہ لڑکی نے واقعے کے بعد اپنے والدین کے ہمراہ المقربات پولیس اسٹیشن میں شکایت درج کروائی تھی، ملزم کی گرفتاری کے بعد متاثرہ لڑکی نے تھانے میں ہی ملزم کو شناخت کرلیا تھا۔

دبئی کی عدالت نے پاکستانی شخص کو کم عمر دو شیزہ کے ساتھ زبردستی جنسی زیادتی کرنے کے مقدمے میں تین ماہ جیل میں گزارنے کے بعد ملک بدر کرنے کی سزا سنا دی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں