The news is by your side.

Advertisement

خاتون کو ہراساں‌ کرنے والے شخص کے خلاف مقدمہ درج

اسلام آباد: خاتون کو  ہراساں کرنے والے  شخص کے خلاف قانون نافذ کرنے والے ادارے حرکت میں آگئے، پولیس نے ملزم کے گھر چھاپا مارا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والے ویڈیو میں‌ موجود واصف عباسی نامی شخص کے خلاف تھانہ رمنہ میں مقدمہ درج کر لیا گیا.

ویڈیو میں ملزم خاتون پر اسلحہ تان کر  اسے ڈراتے دھمکاتے اور پر تشدد کرتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے. ویڈیو آج صبح‌ سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی، جس پر عوام کی جانب سے شدید ردعمل آیا.

جلد ہی ویڈیو فیس بک اور اور ٹویٹر سے ہوتی ہوئی میڈیا میں پہنچ گئی، ویڈیو  وزیر داخلہ اور  پولیس حکام تک پہنچی، سی پی او  راولپنڈی نے واقعے کا نوٹس لے لیا۔


مزید پڑھیں: سعودی عرب میں گرفتار رضاکاروں پر تشدد اور جنسی ہراساں کیا جاتا ہے، ایمنسٹی انٹرنیشنل کا الزام


خاتون کی درخواست پرملزم کے خلاف مقدمہ درج کیا گیا ہے، خاتون نے موقف اختیار کیا ہے کہ اسے ملزم سے شدید خطرہ لاحق ہے، خوف کی وجہ سے یونیورسٹی بھی نہیں‌ جا سکتی. خاتون کا کہنا تھا کہ نوجوان نے اسے شادی کا جھانسا دیا تھا۔

خاتون کی درخواست کے بعد پولیس نے ملزم کی گرفتاری کے لئے کوششیں شروع کردیں، اس کے گھر چھاپا مارا گیا۔

موصولہ اطلاعات کے مطابق ملزمان نے ایک گروپ بنا رکھا ہے، جس میں اسلام آباد اور راولپنڈی کے  اوباش نوجوان شامل ہیں، جن  میں سے دو نوجوان چوری کے کیس میں گرفتار  ہوچکے ہیں۔  اس گروپ میں منشیات فروشی کا بھی الزام ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں