The news is by your side.

Advertisement

نارووال:‌ وفاقی وزیر احسن اقبال پر جوتے سے حملہ

نارووال : وفاقی وزیر داخلہ احسن اقبال بھی جوتا کلب کے ممبربن گئے، تقریب میں‌ ایک نوجوان نے ن لیگ کے سینئر رہنما پر جوتا پھینک دیا.

تفصیلات کے مطابق نارووال میں ہونے والے ورکرز کنونشن کے دوران ایک شخص نے وفاقی وزیر پر جوتا پھینکا. جوتا ان کے ہاتھ پر لگا.

یہ واقعہ تب پیش آیا، جب وفاقی وزیر داخلہ احسن اقبال اسٹیج پر پہنچے. جوتا پھینکنے والے نوجوان بلال حارث کو پولیس نے حراست میں لے لیا. البتہ وزیر داخلہ کے کہنے پرنوجوا ن کورہا کر دیا گیا۔

واقعے کے بعد احسن اقبال نے ٹویٹ‌ کیا، جس میں‌ انھوں نے کہا کہ یہ واقعہ مخالفین کی شرارت تھی، البتہ تقریب پرسکون رہی. تقریب میں کوئی رخنہ نہیں پڑا، میں نےتقریر مکمل کی.

اپوزیشن کا ردعمل

پیپلزپارٹی کے سینئر رہنما قمر زمان کائرہ کا کہنا تھا کہ یہ افسوس ناک صورتحال ہے، رویہ کسی طور مناسب نہیں. ایسے رویے کی کبھی حوصلہ افزائی نہیں کی جاسکتی، البتہ عوام کے اندر ن لیگ کے خلاف غم وغصہ ہے، جس ترقی سے عوام کاپیٹ نہ بھرے، وہ ترقی نہیں ہوتی.

پی ٹی آئی کے ترجمان فواد چوہدری نے اس عمل کو نامناسب قرار دیتے ہوئے کہا کہ ن سال کی پانچ سالہ کارکردگی پرعوام غصے میں ہیں۔ ن لیگی وزرا اپنی حرکتوں کی وجہ سےاس مقام پر پہنچے. انھوں نے مزید کہا کہ جب آپ غیرمقبول ہوجائیں تو پبلک میں جانا رسک ہے.


شیخ رشید کی لاہور آمد، کسی نے ان پرجوتا اچھال دیا


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں