دبئی: 10 سالہ بچی سے ہراسگی کی کوشش، بھارتی شہری گرفتار Dubai Airport
The news is by your side.

Advertisement

دبئی: 10 سالہ بچی سے ہراسگی کی کوشش، بھارتی شہری گرفتار

ابوظہبی : اماراتی پولیس نے 10 سالہ بچی کو جنسی طور پر ہراساں کرنے کے الزام میں دبئی ایئرپورٹ کے ملازم کو گرفتار کرکے عدالت کے سامنے پیش کردیا۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات کی ریاست دبئی کی عدالت میں پولیس نے عالمی ہوائی اڈے پر ملازمت کرنے والے بھارتی شہری کو پیش کیا جس پر 10 سالہ معذور بچی کی ساتھ ایئرپورٹ پر جنسی ہراسگی الزام عائد تھا۔

اماراتی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ دبئی ایئرپورٹ کے ٹرمنل نمبر 3 پر 42 سالہ بھارتی نے برطانوی لڑکی کو چار مرتبہ زبردستی پکڑ کر زیادتی کا نشانہ بنانے کی کوشش کی۔

دبئی کورٹ میں جنسی ہراسگی کے ملزم نے اپنے اوپر عائد کیے گئے تمام الزامات کی تردید کرتے ہوئے دعویٰ کیا کہ میرا عمل ارادی نہیں تھا۔

عدالت نے 37 سالہ لبنانی سیکیورٹی افسر نے بتایا کہ مجھے برطانوی خاتون کی جانب سے ایئرلائن کے سوشل میڈیا پیج پر پیغام موصول ہوا کہ ’وہ اپنی 10 سالہ معذور بیٹی کے ساتھ دبئی سے لندن جارہی تھی، میری بیٹی ویل چیئر استعمال کرتی ہے‘۔

لبنانی افسر کے مطابق ’خاتون نے بتایا کہ میں کسی کام سے گئی تو ملزم نے میری بیٹی کا سامان چیک کرنے کے بہانے جنسی طور پر ہراساں کرنے کی کوشش کی‘۔

سیکیورتی افسر نے عدالت کو بیان دیا کہ ’ غیر ارادی طور پر انسانی ایک مرتبہ کسی کو چھو سکتا ہے لیکن بھارتی شہری نے چار مرتبہ لڑکی کو چھوا ہے جو غیر ارادی نہیں تھا۔

عدالت نے پبلک پراسیکیوٹر اور گواہوں بیانات سننے کے بعد عدالت کی کارروائی 22 نومبر تک ملتوی کردی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں