The news is by your side.

Advertisement

میچ کی فاتح کھلاڑی کو گراؤنڈ میں ہی شادی کی پیش کش

سڈنی: آسٹریلیا کی ویمن کرکٹ ٹیم کی اسٹار کھلاڑی امندا جیڈ ویلنگٹن کو ان کے دوست نے گراؤنڈ میں ہی شادی کی پیشکش کردی۔

تفصیلات کے مطابق ویمن بگ بیش لیگ (ڈبلیو بی بی ایل) میں میچ جیتنے والی باؤلر (اسپینر) ویلنگٹن کی خوشی اُس وقت دگنی ہوئی جب اُن کی ناقابلِ شکست اننگز کے بعد دوست نے اسٹیڈیم میں شادی کی پیش کش کی۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹس میں بتایاگیا ہے کہ لیگ ویلنگٹن کی شاندار کارکردگی کی بدولت آسٹریلیا کی ٹیم فتح سے ہمکنار ہوئی، ابھی جیت کا جشن جاری ہی تھا کہ لیگ اسپینر کے دوست اسٹیڈیم پہنچے، انہوں نے سب کے سامنے گٹھنے کے بل بیٹھ کرمحبت اور  شادی کی خواہش کا اظہار کیا۔

ایڈیلیڈ اسٹرائیکر کی نمائندگی کرنے والی امندا جیڈ ویلنگٹن کو دوست کی جانب سے ملنے والے سرپرائز کی تصاویر اور ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئیں جن میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ٹیلر میکین نامی شخص میدان میں داخل ہوا اور  پھر گھٹنے کے بل بیٹھ کر اپنی دوست کو میچ میں کامیابی پر مبارکباد دینے کے بعد انگوٹھی آگے بڑھاتے ہوئے شادی کی پیش کی۔

اتنا بڑا سرپرائز دیکھ کر فاتح کھلاڑی ہکا بکا رہ گئیں البتہ انہوں نے چند سیکنڈ انتظار کے بعد مسکراتے ہوئے پیشکش کا ’ ہاں ‘ میں جواب دیا۔

ویلنگٹن کا میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہنا تھا کہ ’’جب میں نے اسے گراؤنڈ میں اپنے قریب آتے دیکھا تو مجھے محسوس ہوا کہ مبارک باد دے کر واپس جائے گا، اس لیے میں اور دیگر کھلاڑی کامیابی کا جشن منانے کی تصاویر لینے میں مصروف ہوگئے، مجھے بالکل اندازہ نہیں تھا کہ میرے ساتھ کیا ہونے والا ہے لیکن میں بہت خوش ہوں اور میں اب تک کانپ رہی ہوں‘‘۔

ویلنگٹن نے 2016 میں آسٹریلیا کی جانب سے انٹرنیشنل کرکٹ میں ڈیبیو کیا، انہوں نے قومی ٹیم کی جانب سے اب تک 8 ٹی ٹوئنٹی اور 12 ون ڈے انٹرنیشنل میچز کھیلے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں