President Mamnoon Hussain meet with Governor Sindh and cm Sindh
The news is by your side.

Advertisement

کراچی پاکستان کی شہہ رگ اور معاشی حب ہے، صدر ممنون حسین

کراچی : صدرِ مملکت ممنون حسین نے کہا ہے کہ کراچی پاکستان کی شہہ رگ اور معاشی حب ہے اس کی تعمیر و ترقی پورے ملک کی ترقی ہے، یہی وجہ ہے کہ کراچی وفاقی حکومت کی اولین ترجیح ہے۔

تفصیلات کے مطابق صدرِ مملکت ممنون حسین نے کراچی میں گورنر سندھ جسٹس (ر) سعید الزماں صدیقی سے گورنر ہاؤس میں ملاقات کی ہے اس موقع پر وزیر اعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ اور صوبائی وزیر سید ناصر شاہ بھی پر موجود تھے۔

ملاقات کے دوران صوبہ سندھ میں امن و امان کی صورتحال، کراچی آپریشن ، ترقیاتی منصوبوں اور باہمی دلچسپی کے دیگر امور پر تفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا اور صوبہ میں پائیدار امن کے لیے آپریشن اپنے منطقی انجام تک جاری رکھنے کے عزم کا اظہار کیا گیا۔

اس موقع پر گورنر سندھ جسٹس (ریٹائرڈ) سعید الزماں صدیقی نے کہا کہ ماس ٹرانزٹ کے منصوبوں کی تکمیل سے کراچی کے شہریوں کو بہتر سفری سہولیات فراہم ہوں گی جب کہ لیاری ایکسپریس وے اور ماس ٹرانزٹ کے تمام منصوبے کراچی کے لئے نہایت اہمیت کے حامل ہیں۔

جب کہ صدر مملکت ممنون حسین نے کہا کہ گرین لائن منصوبہ کراچی کے شہریوں کے لئے وفاقی حکومت کا اہم اقدام ہے ، وزیر اعظم کے احکامات پر کراچی سرکلر ریلوے کا منصوبہ سی پیک (CPEC) میں شامل کرلیا گیا ہے۔

اس موقع پر وزیر اعلیٰ سید مراد علی شاہ نے صدر مملکت اور گورنر سندھ کو بتایا کہ صوبائی حکومت کراچی کی تعمیر و ترقی کے لیے نمایاں اقدامات کر رہی ہیں جن میں ماس ٹرانزٹ کے منصوبہ بھی شامل ہیں اس حوالے سے اورنج لائن منصوبہ ایک اہم کڑی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں