The news is by your side.

Advertisement

پنجاب کی متعدد سیاسی شخصیات کا تحریک انصاف میں شمولیت کا اعلان

اسلام آباد: پنجاب کی متعدد سیاسی شخصیات نے تحریک انصاف میں شمولیت کا اعلان کردیا جن کا تعلق فیصل آباد، چنیوٹ، پاکپتن، ٹوبہ ٹیک سنگھ اور گوجرانوالہ سے ہے۔

قبل ازیں پنجاب کے مختلف علاقوں سے تعلق رکھنے والی سیاسی شخصیات نے تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان سے ملاقات کی اور پارٹی میں شمولیت کا باضابطہ اعلان کیا۔

پی ٹی آئی میں شمولیت اختیار کرنے والی شخصیات میں فیصل آباد سے چودھری شاہد خلیل اور رائے اعجاز کھرل شامل ہیں، شاہد خلیل مسلم لیگ ن کے ممبر صوبائی اسمبلی بھی رہے ہیں۔

قاضی علی حسن کا تعلق چنیوٹ سے ہے جنھوں نے تحریک انصاف میں شمولیت کا اعلان کیا، وہ سابق رکن صوبائی اسمبلی ہیں۔

پاکپتن سے سابق تحصیل ناظم فرخ ممتاز مانیکا اور ٹوبہ ٹیک سنگھ سے سابق رکن صوبائی اسمبلی لیاقت علی شوکت نے تحریک انصاف میں شمولیت کا اعلان کیا۔

گوجرانوالہ سے پاکستان تحریک انصاف میں شمولیت اختیار کرنے والی شخصیت رضوان اسلم بٹ ہیں جو رکن صوبائی اسمبلی ہیں، انھوں نے اپنے ساتھیوں سمیت شمولیت کا اعلان کیا۔

ذوالفقار مرزا اور ان کی اہلیہ فہمیدہ مرزا کا جلد تحریک انصاف میں شمولیت کا فیصلہ

دریں اثنا سیاسی شخصیات نے تحریک انصاف کے منشور اور قیادت پر مکمل اعتماد کا اظہار کیا۔ چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے تحریک انصاف میں شمولیت اختیار کرنے والوں کا خیر مقدم کیا۔

واضح رہے کہ سابق وزیر داخلہ سندھ ذوالفقار مرزا اور ان کی اہلیہ سابق اسپیکر قومی اسمبلی فہمیدہ مرزا بھی جلد تحریک انصاف میں شمولیت اختیار کر لیں گے، اس سلسلے میں تمام معاملات طے کیے جاچکے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں