site
stats
پاکستان

آپریشن ردالفساد، درجنوں مشتبہ افراد گرفتار، اسلحہ برآمد

راولپنڈی : ملک بھر میں جاری رد الفساد آپریشن کے نتیجے میں پنجاب کے مختلف علاقوں سے 3 افغان شہریوں سمیت 33 مشتبہ افراد گرفتار کر لیے گئے ہیں جب کہ بھاری مقدار اسلحہ اور گولہ بارود بھی برآمد کیا گیا ہے۔

آئی ایس پی آر کے ترجمان کے مطابق ملک بھر میں آپریشن ردالفساد پورے ذور و شور سے جا ری ہے جس کے دوران 3 افغان شہریوں سمیت 33 مشتبہ افراد کو حراست میں لے لیا گیا ہے جب کہ گرفتار افراد سے بھاری مقدار میں اسلحہ اور دھماکا خیز مواد بھی تحویل میں لے لیا گیا ہے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق رینجرز، پولیس اور حساس اداروں کی جانب سے سرچ آپریشن پنجاب کےعلاقوں ڈی جی خان، لاہور، راولپنڈی، اسلام آباد، نارووال، شکرگڑھ اور راجن پور میں کیے گئے۔

واضح رہے آپریشن ردالفساد ملک کے طول و عرض میں بڑی کامیابی سے جاری ہے جس کے دوران درجنوں مشتبہ غیر ملکی افراد کو حراست میں لے کر بھاری مقدار میں اسلحہ بارود تحویل میں لے لیا گیا ہے جب کہ پاک افغان بارڈر پر واقع دہشت گردوں کی تربیت گاہوں کو تباہ کیا گیا۔

یاد رہے آپریشن رد الفساد کے درمیان لاہور مال روڈ دھماکے کے ماسٹر مائنڈ دہشت گردوں کو بھی پاک افغان بارڈر پر ہلاک کردیا گیا تھا اور بارڈ مینیجمنٹ کو مزید سخت کردیا گیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top