The news is by your side.

Advertisement

مجھے نواز شریف 2018 کے عام انتخابات میں نظر نہیں آرہے، منظور وسان کی پیش گوئی

کراچی : سندھ کے وزیر صنعت منظور حسین وسان نے پیش گوئی کرتے ہوئے کہا کہ مجھے نواز شریف دو ہزار اٹھارہ کے عام انتخابات میں نظر نہیں آرہے۔

تفصیلات کے مطابق منظور وسان نے نواز شریف کی نااہلی سےمتعلق نئی پیشگوئی کرتے ہوئے کہا کہ نوازشریف2018کےانتخابات میں نظرنہیں آرہے، نواز شریف کی نااہلی لمبی جائے گی۔

راؤ انوار کے حوالے سے وزیر صنعت کا کہنا تھا کہ راؤانوارکی گرفتاری نہ ہونا چیلنج ہے، پولیس سمیت تمام ادارے راؤ انوار کی گرفتاری کے منتظر ہیں۔

منظور وسان نے کہا کہ نوازشریف نے سندھ آنےمیں بہت دیرکردی، نواز شریف نے کبھی سندھ کے مسائل حل نہیں کیے، نوازشریف کی اس بار پیر پگارا سے ملاقات متوقع نہیں۔


مزید پڑھیں : نواز شریف جیل ضرور جائے گا،منظور وسان


انکا کہنا تھا کہ تیسری قوت نواز شریف کی ملاقات پیر پگارا سے فی الحال نہی چاہتی فنکشنل لیگ والے تیسری قوت کے اشاروں پر چلتے ہیں۔

جہیز بل کے حوالے سے منظور وسان نے کہا کہ میری شادی میں پچاس ہزار سے زیادہ خرچہ ہوا تھااب اس دور میں پچاس ہزار میں کسی کی شادی ہونا ممکن نہیں جہیز بل پر فیصلہ نہیں ہوا ابھی بحث ہوئی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیسبک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں