ماریا طور پیکئی عالمی اولمپک کمیٹی میں شامل ہونے والی پہلی پاکستانی خاتون -
The news is by your side.

Advertisement

ماریا طور پیکئی عالمی اولمپک کمیٹی میں شامل ہونے والی پہلی پاکستانی خاتون

کراچی : پاکستان اسکوائش اسٹار ماریا طور پیکئی کو انٹرنیشنل اولمپک کمیٹی میں شامل کرلیا گیا اور وہ یہ اعزاز حاصل کرنیوالی پاکستان کی پہلی خاتون بن گئی ہے۔

انٹرنیشنل اولمپک کمیٹی نے اسکواش کی پاکستانی ماریہ طور پکئی کو اپنے اسپورٹس کمیشن میں شامل کر لیا، جو پاکستان کے لئے بڑا اعزاز ہے، جہاں وہ اولمپکس میں خواتین کی بہتری کیلئے پالیسی بنانے میں کمیٹی کی معاونت کریں گی۔

ماریہ طور نے آئی او سی میں نمائندگی کو اپنے اور ملک کے لیے اعزاز قرار دیا اور کہا کہ  یہ بہت بڑی اور خوشی کی بات ہے کہ مجھے انٹرنیشنل اولمپک کمیٹی کے ویمنز اسپورٹس کمیشن میں پاکستان کی طرف سے منتخب کیا گیا جہاں میں پاکستان کے حق کیلئے آواز اٹھاؤں۔

 جو مشکلات میں نے اٹھائیں وہ دوسری لڑکیوں کی راہ میں حائل نہیں ہوں گی

ماریا کا کہنا ہے کہ جو مشکلات اس نے اٹھائیں وہ دوسری لڑکیوں کی راہ میں حائل نہیں ہوں گی، ماریا انٹرنیشنل اولمپک کمیٹی کے مختلف سیسشنز میں کمیٹی کو پاکستان میں خواتین کو کھیلوں میں ملنے والے مواقعہ پر بریفنگ دے گی۔

 

ماریا نے اسکواش کھیلنے کے لئے کئی پہاڑ جھیلے، جنوبی وزیرستان میں شدت پسندوں سے بچنے کے لئے وہ لڑکا بن کر کھیلتی رہی، 2009 میں اس نے ویمنز جونئیر ورلڈ میں کانسی کا تمغہ جیتا پھر دھمکیاں ملنے پر وہ کنیڈا چلی گئی۔

پچھلے سال برطانیہ میں اس پر ڈاکومینٹری بھی بنی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں