آرمی چیف کی حوصلہ افزائی اعزاز ہے، مارلن سیموئلز، ڈیوڈ میلان marlon samuels
The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف کی حوصلہ افزائی اعزاز ہے، مارلن سیموئلز، ڈیوڈ میلان

لاہور : پشاور زلمی کے کھلاڑی مارلن سیموئلز نے کہا ہے کہ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کی حوصلہ افزائی ہماری ٹیم کے لیے باعث اعزاز ہے، پی ایس ایل فائنل میں سیکیورٹی بہترین تھی، پاک فوج کا شکریہ اداکرتا ہوں، پاکستان آنے کا موقع ملا تو دوبارہ ضرور آؤں گا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اپنے ایک ویڈیو پیغام میں کیا، مارلن سیموئلز نے کہا کہ جمیکن آرمی میں ہوں، پاکستان آرمی کا بھی حصہ بنناچاہوں گا، پاکستان جیسا بہترین میزبان ملک نہیں دیکھا، میں بھی دل سے پاکستانی ہوں۔

انہوں نے امید ظاہر کی کہ پاکستان میں انٹرنیشنل کرکٹ کی واپسی ضرور ہوگی اورمزید میچزہوں گے، پاکستان میں فائنل کی وجہ سےبہت چہروں پرمسکراہٹیں آئیں، پاکستانی عوام کے چہروں پر مسکراہٹیں دیکھ کر مجھے بھی بے حد خوشی ہوئی۔

ان کا کہنا تھا کہ پاکستان میں کرکٹ کو ضرور واپس آناچاہئیے، پاکستان میں کرکٹ کی واپسی کو پروموٹ کروں گا۔ علاوہ ازیں پشاور زلمی کے کھلاڑی ڈیوڈ میلان کا کہنا ہے کہ آرمی چیف کی پشاور زلمی کی حوصلہ افزائی پربہت خوشی ہوئی۔

آرمی چیف کا کھلاڑیوں کیلئےبیان بڑےاعزاز کی بات ہے، آرمی چیف نے ملک میں کرکٹ کی واپسی کیلئے بہترین کردار ادا کیا، انہوں نے کہا کہ پاکستان آرمی نے پی ایس ایل فائنل کیلئے بہترین اقدامات کیے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں