marriyum-aurangzebمعذور افراد کے جذبات اچھی طرح سمجھتی ہوں ،مریم اورنگزیب
The news is by your side.

Advertisement

معذور افراد کے جذبات اچھی طرح سمجھتی ہوں ،مریم اورنگزیب

اسلام آباد : وفاقی وزیر اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب کا کہنا ہے کہ معذور افراد کے جذبات اچھی طرح سمجھتی ہوں ، میں خود حادثے کے باعث طویل عرصے وہیل چیئرپر رہی۔

تفصیلات کے مطابق وہیل چیئرکرکٹ ٹورنامنٹ کی تقریب سے مریم اورنگزیب نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پنجاب اسپورٹس بورڈ کو ہر قسم کی سہولت فراہم کرینگے، مختلف شہروں سےآئےکھلاڑیوں کو خوش آمدید کہتی ہوں، کھیلوں کوکالج اور اسکول سطح پربھی فروخ دے رہے ہیں۔

مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ معذور افراد کی بھی پارلیمنٹ میں نمائندگی ہونی چاہیے ، معذور افراد کے لیے قانون سازی کی جارہی ہے۔

وزیرمملکت نے کہا کہ معذور افراد کے جذبات اچھی طرح سمجھتی ہوں، میں خودحادثےکےباعث طویل عرصےوہیل چیئرپررہی۔

انھوں نے مزید کہا کہ بحیثیت قوم ہمیں معذور افراد کی آواز بننے کی ضرورت ہے، معذوروں کا ساتھ دیں تو وہ بھی عام زندگی گزارسکتے ہیں۔


مزید پڑھیں : ایک قانون کے دو ترازو نہیں ہو سکتے: مریم اورنگزیب


یاد رہے چند روز قبل مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ ایک قانون کے 2 ترازو نہیں ہو سکتے۔ پاناما فیصلے میں سپریم کورٹ کی جانب سے جو معیار بنایا گیا، اس فیصلے میں اس کی نفی کی گئی۔

انکا کہنا تھا کہ ایک طرف منتخب وزیر اعظم کو اقامے کی بنیاد پر، غیر وصول شدہ تنخواہ کے اوپر نا اہل کیا گیا۔ دوسری طرف عمران خان کے لیے کہا گیا کہ آف شور کمپنی ہے، ڈکلیئر نہیں کی تو کوئی بات نہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں