The news is by your side.

Advertisement

عمران خان صرف کھوکھلے وعدے اور نعرے لگاتے ہیں ،مریم اورنگزیب

اسلام آباد : وزیر مملکت برائے اطلاعات مریم اورنگزیب کا کہنا ہے کہ عمران خان صرف کھوکھلے وعدے اور نعرے لگاتے ہیں ، ہارس ٹریڈنگ کا الزام ان پر ہے، جنہوں نے ہارس ٹریڈنگ کی، ہارس ٹریڈنگ کرنے والوں کے خلاف ایکشن ہونا چاہئے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر مملکت برائے اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب نے احتساب عدالت کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان مسلم لیگ ن پر ہارس ٹریڈنگ کا الزام نہیں، ہارس ٹریڈنگ کا الزام ان پر ہے جنہوں نے ہارس ٹریڈنگ کی۔

مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ میں نے کسی پر الزام نہیں لگایا صرف حقیقت بیان کی ہے ، جن کی 6 نشستیں تھیں وہ 26 ووٹ لیتے ہیں، جن کی تین نشستیں تھیں وہ 44 ووٹ لیتے ہیں، ہارس ٹریڈنگ کرنے والوں کے خلاف ایکشن ہونا چاہئے۔

عمران خان پر تنقید کرتے ہوئے وزیر مملکت نے کہا کہ عمران خان صرف کھوکھلے وعدے اور نعرے لگاتے ہیں ، عمران خان دنیا کی جمہوریت کی مثال دیتےہیں خودووٹ نہیں ڈالتے۔


مزید پڑھیں : نوازشریف کےساتھ کھڑا نہ ہونے والا اپنا سیاسی کیریئرتباہ کرے گا‘ مریم اورنگزیب


یاد رہے اس سے قبل وزیرمملکت برائے اطلاعات ونشریات مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ جس کے ساتھ عوام اور اللہ کی طاقت ہو وہ جس الیکشن میں حصہ لے وہ جیتے گا، دو سال میں کرپشن کا ایک کیس بھی ثابت ہوا، ن لیگ کو باہرنکال دیا جاتا ہے، نوازشریف کوصدارت سے ہٹا دیا جاتا ہے۔

وزیرمملکت برائے اطلاعات ونشریات کا کہنا تھا کہ الزام لگایا جاتا ہے کہ نوازشریف نے بیٹے کی کمپنی سے تنخواہ نہیں لی، نوازشریف کو اقامہ پرہٹایا گیا،اس کے سوا کوئی الزام ثابت نہیں ہوا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں