The news is by your side.

Advertisement

زرداری اور عمران ہارس ٹریڈنگ کے بادشاہ ہیں، مریم اورنگزیب

اسلام آباد : وزیر مملکت برائے اطلاعات ونشریات مریم اورنگزیب نے کہا کہ زرداری اور عمران ہارس ٹریڈنگ کے بادشاہ ہیں، جو تماشہ ہواسب نے دیکھا، ن لیگ واحد پارٹی ہے، جس نے ارکان کی خرید و فروخت نہیں کی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر مملکت برائے اطلاعات ونشریات مریم اورنگزیب نے الیکشن کمیشن کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ہماری درخواست پرالیکشن کمیشن نےہارس ٹریڈنگ کا نوٹس لیا، ہارس ٹریڈنگ کی صورت میں آرٹیکل 220کے تحت نوٹس لیا جاسکتا ہے۔

مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ امیدوار کا اپنے پارٹی ارکان سے زائد ووٹ لینا ہارس ٹریڈنگ میں آتا ہے، زرداری اور عمران ہارس ٹریڈنگ کے بادشاہ ہیں،جو تماشہ ہوا سب نے دیکھا۔

وزیر مملکت نے کہا کہ ن لیگ پاکستان کی مقبول جماعت اور نوازشریف مقبول لیڈرہیں، مسلم لیگ ن واحد پارٹی ہے جس نے ارکان کی خرید و فروخت نہیں کی۔

الیکشن کمیشن کو ذمے داران سےجواب طلب کرناچاہیے، عوام کے ووٹ کی عزت اور تقدس نواز شریف کا مقصد ہے، چاہتے ہیں ایسا قانون ہوکہ کوئی ہارس ٹریڈنگ نہ کرسکے۔


مزید پڑھیں : ایک دوسرے کو چور کہنے والے آج گلے مل گئے، سینیٹ الیکشن میں دھاندلی ہوئی: مریم اورنگزیب


یاد رہے اس سے قبل وزیر مملکت برائے اطلاعات ونشریات مریم اورنگزیب نے کہا ہے کہ چیئرمین سینیٹ کے الیکشن میں دھاندلی کی گئی، کیسے کی گئی ہم یہ بھی جانتے ہیں، ایک دوسرے کو چور کہنے والے آج گلے مل گئے۔

انکا کہنا تھا کہ نواز شریف نے اس موقع پر بھی اصولوں کی سیاست نہیں چھوڑی اور جیت ہمیشہ اصولوں پر چلنے والوں کی ہی ہوتی ہے، بلوچستان میں مسلم لیگ (ن) کی حکومت ختم کی گئی اور آج چیئرمین سینیٹ کا الیکشن ہمارے خلاف سازشوں کا تسلسل تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں