The news is by your side.

پورے پاکستان کی کرپشن کا ٹھیکہ وہ اٹھا رہا ہے، جس کی اپنی جعل سازی ختم نہیں ہورہی، مریم اورنگزیب

اسلام آباد : وزیر مملکت برائے اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب کا کہنا ہے کہ عمران خان جھوٹ پر جھوٹ بول رہے ہیں، سپریم کورٹ میں جعلی دستاویزات جمع کرائے پر عمران خان کو ہفتوں کی مہلت دیدی گئی، پورے پاکستان کی کرپشن کا ٹھیکہ وہ اٹھا رہا ہے، جس کی اپنی جعل سازی ختم نہیں ہورہی۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں احتساب عدالت کے باہر وزیر مملکت برائے اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ عمران خان سپریم کورٹ میں جعلی دستاویزات جمع کراتے ہیں اور ان کو ہفتوں کی کی مہلت دےدی جاتی ہے۔

عمران خان پر تنقید کرتے ہوئے مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ عمران خان جھوٹ پر جھوٹ بول رہے ہیں، عمران خان ہرمعاملے پرٹوئیٹ کرتے ہیں، جعلی این اوسی پربھی ٹوئیٹ کریں اور بتائیں کے’این او سی‘اصلی ہیں یانقلی۔

وزیرمملکت نے کہا کہ فیصلے پہلےسے لکھے گئے’فیصلوں‘کے مطابق آرہے ہیں، پورے پاکستان کی کرپشن کا ٹھیکہ وہ اٹھارہا ہے، جس کی اپنی جعل سازی ختم نہیں ہورہی۔

انکا کہنا تھا کہ سینیٹ کے الیکشن میں سب سےبڑی پارٹی کوٹکٹ نہیں دیاگیا ، عمران خان پیش نہیں ہورہے،دوسری طرف3،3پیشیاں ہورہی ہیں۔


مزید پڑھیں :  ہمارا مقابلہ پارلیمنٹ پر حملے کرنے والے لاڈلے سے ہے: مریم اورنگزیب


مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ نواز شریف نے کہا ہےجب تک اللہ ہمت دیں گےہم ڈٹےرہیں گے، ن لیگ کا ایک ایک نمائندہ مضبوط ہے، ن لیگ حکومت نے ہی گرےلسٹ ، بلیک لسٹ سے پاکستان کا نام نکلوایا۔

یاد رہے وزیر مملکت برائے اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ ہمارا مقابلہ اس لاڈلے سے ہے، جو پارلیمنٹ پر حملہ کرتا ہے، ہ عمران خان 70 ارب خرچ کرنے کے باوجود میٹرو بنانے میں ناکام رہے، انھوں نے عویٰ کیا تھا اتنی بجلی بناؤں گا کہ پورے ملک کو دوں گا، مگر وہ اپنے دعوے سچ ثابت نہیں کرسکے۔

انکا کہنا تھا کہ  ہر ترقیاتی منصوبے کا سنگ بنیاد میاں نواز شریف نے رکھا۔ اب نواز شریف نے جمہوریت کی جنگ کا علم اٹھا لیا ہے، مریم نواز کا سیاست میں تاریخی استقبال ہوگا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں