The news is by your side.

Advertisement

مارٹن کوبلر جرمنی میں بھی پاکستان کا مثبت چہرہ اجاگر کرنے لگے

برلن:  جرمنی کے سابق سفیر مارٹن کوبلر اپنے ملک میں بھی پاکستان کی یادوں کو زندہ رکھے ہوئے ہیں اور وہ اب بھی پاکستان کا مثبت چہرہ دنیا کے سامنے اجاگر کررہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق مارٹن کوبلر نےدو سال تک پاکستان کے وفاقی دارالحکومت میں بطور سفیر اپنی پیشہ وارانہ ذمہ داریاں انجام دیں، زندہ دل سفیر اس دوران پاکستان کے رنگوں میں رنگ گئے تھے۔

سابق سفیر اب بھی پاکستان کے سحر میں مبتلا ہیں اور وہ اپنے ساتھ لے جانے والی ٹرک آرٹ سائیکل سڑکوں پر چلاتے ہیں۔ مارٹن کوبلر نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر 14 جولائی کو ایک ٹویٹ کیا جس میں انہوں نے ٹرک آرٹ سے بنی سائیکل کی تصاویر شیئر کیں۔

انہوں نے لکھا کہ ’’آپ کو میری ٹرک آرٹ بائیک یاد ہے؟ میں اس پر تاریخی شہر گیا جہاں پر بہت سارے لوگوں نے پوچھا کہ میں نے یہ سائیکل کہاں سے خریدی‘‘۔ مارٹن کوبلر نے بتایا کہ میں نے لوگوں کو فخر سے بتایا کہ سائیکل پاکستان سے لایا ہوں۔

مزید پڑھیں: ’’مارٹن کوبلر، آپ ہمیں بہت یاد آئیں گے، دل رو رہا ہے‘‘

مارٹن کوبلر نے اب سے کچھ دیر قبل سائیکل کی مزید تصاویر شیئر کرتے ہوئے اس پر آرٹ بنانے والے پاکستانی شہری حاجی پرویز کو سراہا اور بتایا کہ جرمنی میں سب اس آرٹ کے بارے میں پوچھ رہے ہیں۔

یاد رہے مارٹن کوبلر نے دس اگست دوہزار سترہ کو بطور سفیرپاکستان میں پیشہ وارانہ ذمہ داریاں سنبھالیں اور پاکستان کے رنگ میں رنگ گئے، مارٹن کوبلر نے پاکستانی کھانوں سے لیکر ثقافت، سیاحت اور اردو زبان کو خوب فروغ دیا، کبھی چنچی رکشہ چلایا تو کبھی سائیکل لیکن ان کی پسندیدہ سواری محبوبہ فوکسی تھی۔

یہ بھی پڑھیں: پاکستان ہمیشہ میرے دل میں رہے گا، جرمن سفیر مارٹن کوبلر پاکستان سے روانہ

خیال رہے مارٹن کوبلر سفارت کاری کے شعبے میں منجھی ہوئی شخصیت مانے جاتے تھے انہوں نے کئی ممالک میں بطور سفارت کار امور انجام دیے اور وہ اقوام متحدہ کے خصوصی مشنز کے لیے بھی خدمات انجام دے چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں