The news is by your side.

Advertisement

نواز ملک مخالف بیان، چوہدری نثار نے خود کو دھرتی کا بیٹا ثابت کردیا، ماروی میمن

اسلام آباد: مسلم لیگ ن کی رکن قومی اسمبلی ماروی میمن نے چوہدری نثار کی حمایت اور نوازشریف کی مخالفت میں آواز اٹھادی۔

تفصیلات کے مطابق سابق وفاقی وزیرداخلہ چوہدری نثار نے نوازشریف کے حالیہ پاکستان مخالف بیان اور بھارت کی جانب سے ملک کی مخالفت میں آنے والے ردعمل پر حقائق بیان کردیے۔

ہنگامی پریس کانفرنس میں اُن کا کہنا تھا کہ بھارتی ہٹ دھرمی کی وجہ سے ممبئی حملہ کیس کی تحقیقات اور پیشرفت متاثر ہوئی کیونکہ ایف آئی اے نے تمام اقدامات کیے تھے۔

اُن کا کہنا تھاکہ بطور وزیرداخلہ اس کیس کے تمام مراحل سے مکمل طورپر آگا ہوں، فیڈرل انویشٹی گیشن ایجنسی نے جو بھی تحقیقات کیں وہ وزارت داخلہ کے علم میں ہیں۔

چوہدری نثار علی خان کا کہنا تھا کہ ممبئی حملہ کیس کو منطقی انجام تک پہنچانے میں بھارت کبھی دلچپسی نہیں لے گیا کیونکہ وہ صرف اس حملے کو بنیاد پر بنا کر پاکستان کو بدنام کرتا ہے۔

پڑھیں: چوہدری نثار کی مکمل پریس کانفرنس

سابق وفاقی وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ بھارت کے پاس 90 فیصد شواہد اور حقائق تھے مگر اُس نے ہماری عدالتوں کی جانب سے قائم کی گئی کمیٹی سے کوئی تعاون نہیں کیا اور معلومات دینے سے صاف انکار کیا۔

مسلم لیگ کے رہنماء کا مزید کہنا تھا کہ اجمل قصاب ممبئی حملوں کا زندہ ثبوت تھا مگر بھارت نے بغیر تحقیقات اُس کو کمال پھرتی کے ساتھ پھانسی گھاٹ تک پہنچا دیا۔

مسلم لیگ ن کی رکن قومی اسمبلی ماروی میمن نے چوہدری نثار کے دو ٹوک مؤقف کو سراہا اور اُن کی ہم آواز بن گئیں، اُن کا کہنا تھاکہ چوہدری نثار نے ممبئی حملوں پر محب وطن ہونے کا ثبوت دیا۔

ماروی میمن نے مزید لکھا کہ چوہدری نثار دھرتی کے بیٹے ہیں انہوں نے حقائق پر مبنی بیان دیا جو قابل ستائش ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں