The news is by your side.

Advertisement

شہبازشریف سے حسد نے عمران خان کو ذہنی مریض بنا دیا: مریم اورنگزیب

اسلام آباد: وزیر مملکت برائے اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب نے کہا ہے کہ عمران خان نےآج بھی امپائرکی انگلی پکڑی ہوئی ہے.

تفصیلات کے مطابق مریم اورنگزیب نے پی ٹی آئی چیئرمین کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے کہا ہے کہ عمران خان کے پی کے میں احتساب کمیشن کا تالا کھولیں، دوسروں پر الزامات سے باز رہیں.

عمران خان شورمچا کر اپنی نااہلی چھپانے کی کوشش کررہے ہیں، پہلے وہ ڈینگی قابوکرکے دکھائیں

مریم اورنگزیب

مسلم لیگ کی سینئر رہنما کا کہنا تھا کہ شہبازشریف سے حسد نےعمران خان کو ذہنی مریض بنا دیا. شہبازشریف نےعوام کی خدمت کی ہے،عمران خان پنجاب حکومت کے منصوبے دیکھ سکتے ہیں.

مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ عمران خان شورمچا کر اپنی نااہلی چھپانے کی کوشش کررہے ہیں، عمران خان پہلے ڈینگی قابوکرکے دکھائیں، پھر دوسروں کو الزام دیں.

ان کا کہنا تھا کہ سینیٹ الیکشن چوری کرنے والا بھلا کیا جانے کہ خدمت کیا ہوتی ہے، آج کے پی کے لوگوں کو بھی شہبازشریف جیسا وزیراعلیٰ چاہیے.

مریم اورنگزیب نے کہا کہ پنجاب میں 36 ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹر اسپتالوں کو جدید بنایا،نوازشریف سےمقابلہ کرنے کے لئےعوام کی خدمت کرناہوگی، مگر وہ عمران خان کے بس میں‌ نہیں. وہ کے پی کے میں پرفام نہیں کرسکے۔


کلثوم نواز سے آمریت کے خلاف آواز بلند کرنے کا بدلہ لیا جارہا ہے: مریم اورنگزیب


نوازشریف کے خلاف سارےعجیب ہی ثبوت ہیں‘ مریم اورنگزیب


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں