The news is by your side.

Advertisement

عوام پاناما کا نہیں ترقی کا انتظار کر رہے ہیں، مریم اورنگزیب

اسلام آباد : وزیر مملکت برائے اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب نے کہا ہے کہ الزامات کی سیاست کو چکوال کےعوام نے مسترد کردیا ہے اور عوام نےچکوال میں وزیراعظم پراعتماد کا فیصلہ سنادیا ہے عوام پاناما کا نہیں بلکہ ترقی کے منتظر ہیں جو وزیراعظم کی قیادت میں ہی ممکن ہے۔

مریم اورنگزیب نے میڈیا سے گفتگتو کرتے ہوئے کہا کہ مخالفین صرف باتیں بنا رہے ہیں اور قوم کو الجھائے رکھا ہے جب کہ دوسری جانب وزیراعظم نواز شریف نے آج بھی ایک پاور پروجیکٹ کا فیتہ کاٹ دیا۔

انہوں نے کہا کہ چکوال میں اپوزیشن جماعتوں کے مک مکا کے باوجود الیکشن ہارنے پرمبارک باد دیتی ہوں جہاں ایک طرف ساری جماعتوں کا اتحاد تھا تو دوسری طرف اکیلی جماعت مسلم لیگ (ن) تھی جس کے ساتھ صرف چکوال کے عوام ہوں گے اور عوام نے اپنا فیصلہ اپنے محبوب قائد کے حق میں دیا۔

مریم اورنگزیب نے کہا کہ عوام کو پاناما کیس کا نہیں بلکہ وزیراعظم کی قیادت میں ترقی کا انتظار ہے اور آج بھی وزیراعظم نے اپنے لوگوں کے لیے نئے پروجیکٹ کا افتتاح کیا اور روز کرتے رہیں گے۔

وزیر مملکت نے کہا کہ پہلے بھی نواز شریف کامیاب ہوئے اور تین بار قوم نے تمام سازشوں کو ناکام بناتے ہوئے انہیں اپنا وزیر اعظم منتخب کیا اور کل بھی وزیراعظم عدالت سے ہمیشہ کی طرح سرخرو ہوں گے کیوں کہ وزیراعظم کے پیچھےعوام کی خدمت، دعائیں اور اعتماد ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں