site
stats
انٹرٹینمںٹ

فلم انڈسٹری اگلے ماہ سے ’ٹیکس فری‘ ہو گی، مریم اورنگزیب

اسلام آباد : وزیرِ مملکت برائے اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب نے کہا ہے کہ حکومت فلم انڈسٹری کو فروغ دینے کے لیے اسے ٹیکس سے مستثنیٰ قراردے دیا جائے گا۔

وزیرمملکت برائے اطلاعات و نشریات نجی ٹی چینل کے فلم فیئر ایوارڈ میں ہدایت کاروں، پروڈیوسرز اور اداکاروں میں انعامات کی تقسیم کی تقریب میں حاضرین سے خطاب کر رہی تھیں۔

انہوں نے کہا کہ حکومت فلم انڈسٹری کے فروغ کے لیے اہم اقدامات کرنے جارہی ہے جس کے لیے اگلے ماہ فلم انڈسٹری کو ٹیکس سے مستثنیٰ قرار دے دیا جائے گا اور ساتھ ہی فلم انڈسٹری میں سرمایہ کاری کے لیے سفارشات بھی مرتب کی گئی ہیں جس سے صرف فلم پروڈیوسر اور ہدایت کار کو ہی نہیں بلکہ اداکار اور ٹیم کے دیگر اراکین بھی مستفید ہوں گے۔

انہوں نے کارپوریٹ سیکٹر کی فلم انڈسٹری کو سہارا دینے کے لیے کی گئی کاوشوں کو سراہتے ہوئے اعلان کیا کہ کارپوریٹ سیکٹر کی جانب سے فلم انڈسٹری میں کی جانے والی سرمایہ کاری کو بھی ٹیکس سے مستثنیٰ قرار دیا جائے گا۔

انہوں نے مزید کہا کہ رپوریٹ سیکٹر نے وہ ذمہ داریاں بھی نبھائی ہیں جو دراصل ریاست کی ذمہ داری تھی جسے کارپوریٹ سیکٹر نے احسن طریقے سے نبھایا ہے اور پاکستانی شائقین کو اچھی تفریح فراہم کیں جس پر وہ لائق ستائش ہیں۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top