The news is by your side.

Advertisement

مریم نواز نے بھارتی تاجر اور وزیراعظم کے درمیان ملاقات کی تصدیق کردی

لاہور : وزیراعظم پاکستان نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے کہا ہے کہ معروف بھارتی تاجر سجن جندال خاندانی دوست ہیں ان سے ملاقات خفیہ نہیں تھی اس لیے متنازع بیانات سے گریز کیا جائے۔

وزیراعظم کی صاحبزادی مریم نواز نے اسٹیل انڈسٹری کے معروف بھارتی تاجر سجن جندال سے اپنے والد کی ملاقات کی تصدیق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر تحریر کردہ اپنے ایک پیغام میں کہی۔

اپنی ٹوئٹ میں مریم نواز نے موقف اختیار کیا کہ سجن جندال وزیر اعظم نواز شریف کے پرانے دوست ہیں جن سے خاندانی مراسم بھی قائم ہیں اور آج ہونے والی ملاقات خفیہ نہیں ہے اور اس ملاقات سے متعلق خبریں مبالغہ آرائی پر مبنی ہیں جن سے گریز کرنا چاہیے۔

واضح رہے لوہے کی صنعت کے ٹائیکون معروف بھارتی تاجر سجن جندال اور وزیراعظم نواز شریف کی درمیان ملاقات کی سب سے پہلے خبر اے آروائی نیوز نے دی تھی جس کی تصدیق مریم نواز کی ٹوئٹ سے بھی ہوگئی ہے۔

پی ٹی آئی اور پیپلز پارٹی کی مذمتی قراردادیں جمع

دوسری جانب بھارتی تاجر سے وزیراعظم کی دو بدو خفیہ ملاقات پر پیپلز پارٹی کی جانب سے سینیٹ میں تحریک التواء جمع کرادی گئی ہے تو پاکستان تحریک انصاف نے پنجاب اسمبلی اور سندھ اسمبلی میں بھی قراردادیں جمع کرادی ہیں جس میں شدید تحفظات اٹھاتے ہوئے ملاقات کی ضرورت اور تفصیلات سے قوم کو آگاہ کرنے کا مطالبہ کیا گیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں