جیلیں بھرجائیں گی، نوازشریف کے وفادار ختم نہیں ہوں گے: مریم نواز Maryam Nawaz
The news is by your side.

Advertisement

کس کس کو نااہل کروگے، جیلیں بھرجائیں گی، نوازشریف کے وفادارختم نہیں ہوں گے: مریم نواز

گوجرانوالہ: مسلم لیگ ن کی رہنما مریم نواز نے کہا ہے کہ جیسے جیسے سینیٹ اورعام انتخابات قریب آرہے ہیں، رونے کی آوازیں بڑھ رہی ہیں.

ان خیالات کا اظہار مریم نواز نے گوجرانوالہ میں ن لیگ سوشل میڈیا کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے کیا.

انھوں نے عدالتوں پر کڑی تنقید کرتے ہوئے کہا، یہ کیسی نااہلی ہے کہ عدالت کو نوازشریف کے خلاف گواہ نہیں مل رہے، نوازشریف جہاں جاتے ہیں، پھولوں کی پتیاں نچھاورہوتی ہیں.

انھوں‌ نے کہا کہ توہین عدالت کےنوٹسز کا سلسلہ شروع کر دیا گیا ہے، وہ نہیں جانتے کہ نوازشریف اکیلا نہیں، ہرکارکن نوازشریف ہے، کس کس کو نااہل کروگے، جیلیں بھرجائیں گی نوازشریف کے وفادارختم نہیں ہوں گے.

مریم نواز کا کہنا تھا کہ عوام نے منصوبہ سازوں کا پلان فیل کر دیا.منصوبہ سازوں کو امید تھی ن لیگ ٹوٹ جائے گی، شریف فیملی بکھرجائے گی، سینیٹ الیکشن نہیں ہوں گے، نوازشریف منہ چھپا کربیٹھ جائیں گے، مگر نوازشریف جیت چکا ہے.

انھوں نے مخالفین پر کڑی تنقید کرتے ہوئے کہا کہ انھیں پانچ سال بعد یاد آیا کہ الیکشن ہونے والے ہیں، عوام میں جانا پڑےگا، انھیں اب پانچ سال کا حساب دینا پڑے گا.

مریم نواز نے پرویز مشرف کو بھی آڑے ہاتھوں‌ لیا. ان کا کہنا تھا کہ مشرف نے کہا تھا، نوازشریف واپس نہیں آئے گا، تاریخ کاحصہ بن گیا،مجھےبتاؤآج وہ مشرف کہاں ہے؟ نوازشریف کوعمرقید کی سزا سنانے والے ججزآج کہاں ہیں؟

سیاسی مخالفین کے پاس اپنی کارکردگی دکھانے کے لیے کچھ نہیں، مریم نواز

انھوں‌ نے سوال کیا کہ توہین عدالت کی سزا ہے، توہین آئین کی کوئی سزانہیں، توہین عدالت کی سزا ہے، ووٹ پارلیمنٹ کی توہین کی کوئی سزا نہیں. نہال ہاشمی کےعدلیہ مخالف بیان پرمجھے بھی غصہ آیا تھا.

انھوں‌ نے عوام کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ وعدہ کرو، اس نظام کےخلاف آواز اٹھاؤ گے وزیراعظم کی توہین کا بدلہ ووٹ سے لو گے۔ لوگ کہتے ہیں، لاہور لاہور ہے، میں کہتی ہوں، گوجرانوالہ گوجرانوالہ ہے۔ گوجرانوالہ سے نوازشریف کے مخالف منہ چھپا کرگزرتے ہیں، 2014میں دھرنے والوں کو گوجرانوالہ نے بھگا دیا تھا، پھر بھگائیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں