The news is by your side.

Advertisement

مریم نواز نے خاموشی توڑ دی

اسلام آباد: مسلم لیگ ن کی رہنما اور نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے کہا ہے کہ میں خاموش تھی اس کی بہت سی وجوہات تھیں، مجھے میڈیا پر دکھانے پر بھی پابندی ہے۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کی رہنما مریم نواز نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ن لیگ کا شکریہ ادا کرتی ہوں، شاہد خاقان عباسی میرے بڑے بھائی ہیں، شاہد خاقان کی جتنی تعریف کی جائے کم ہے۔

انہوں نے کہا کہ میری خاموشی کے پیچھے بہت سی وجوہات تھیں، مجھے میڈیا پر دکھانے پر بھی پابندی ہے، آج مجھ سے زیادہ میڈیا پر سینسر شپ ہے، میڈیا پر ایسا برا وقت کبھی نہیں آیا تھا۔

مریم نواز نے کہا کہ میڈیا میں باتیں آئیں کہ میاں صاحب نے کہا مریم کے بغیرعلاج نہیں کراؤں گا، یہ باتیں ٹھیک نہیں، علاج میاں صاحب کرائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ کہا جاتا ہے مریم کے بھائی، اہلخانہ موجود ہیں لندن میں علاج کے لیے، میرا دل بھی کرتا ہے کہ میں والد کے ساتھ رہوں، میری والد کے ساتھ رہنے کی جائز خواہش ہے، میری خواہش کو سیاست کی نذر نہیں کرنا چاہئے۔

مریم نواز کا کہنا تھا کہ سویلین بالادستی کے لیے میرا عزم اور مضبوط ہوا ہے، میں پارٹی کی ڈسپلن پر چل رہی ہوں، جب پارٹی نے کہا کہ مجھے آگے آکر کردار ادا کرنا چاہئے تو آپ پیچھے نہیں دیکھیں گے۔

انہوں نے کہا کہ یہ بات سچ ہے کہ میری بہن اور بھائی والد کی ہر طرح سے خدمت کررہے ہیں لیکن میں بھی ان کی اولاد ہوں، میرا بھی دل کرتا ہے کہ میں ان سے ملوں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں